۲۹۰۲ مزایده – شركت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه – اقلام ضايعات و مازاد اموالی و غير اموالی

آگهي مزايده ۶۵- ۹۸ شركت بهره‌برداري راه‌آهن شهري تهران و حومه در نظر دارد اقلام ضايعات و مازاد بر نياز اموالي و غير اموالي (كميسون ۱۳۲) خود را از طريق برگزاري مزايده عمومي به شرح ذيل به فروش برساند.   رديف موضوع مبلغ سپرده (ريال) ۱ فروش اقلام ضايعات و مازاد بر نياز اموالي و غير […]

آگهي مزايده

۶۵- ۹۸

شركت بهره‌برداري راه‌آهن شهري تهران و حومه در نظر دارد اقلام ضايعات و مازاد بر نياز اموالي و غير اموالي (كميسون ۱۳۲) خود را از طريق برگزاري مزايده عمومي به شرح ذيل به فروش برساند.

 

رديف

موضوع

مبلغ سپرده (ريال)

۱

فروش اقلام ضايعات و مازاد بر نياز اموالي و غير اموالي (كميسون ۱۳۲)

۴۲۰٫۰۰۰٫۰۰۰

لذا از اشخاص حقيقي و حقوقي دعوت مي‌گردد به منظور دريافت اوراق مزايده و كسب اطلاعات بيشتر با واريز مبلغ ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ ريال بابت اســناد و پاكات مــخصوص مزايده به حــساب جــاري ۷۰۰۸۰۲۷۴۹۳۲۸ بانك شهر (شعبه امام خميني(ره) كد ۲۶۴) در وجه شركت بهره‏‌برداري راه ‌آهن شهري تهران و حومه تا ساعت ۱۶:۳۰ روز چهار‌‌شنبه مورخ ۲۳/۱۱/۱۳۹۸ به نشاني: تهران، خيابان انقلاب اسلامي، تقاطع حافظ، شماره۹۵۶، طبقه پنجم، مديريت امور قراردادها (مناقصات و مزايدات) مراجعه نمايند. تحويل اسناد مزايده تا ساعت ۱۶:۳۰ روز شنبه مورخ ۲۶/۱۱/۱۳۹۸ مي‌باشد.

جهت كسب اطلاعات بيشتر به سايتhttp://metro.tehran.ir مراجعه شود.

– تأكيد مي‌گردد اسناد مزايده فقط به صورت حضوري و براي اشخاص حقوقي با ارايه معرفي‌نامه رسمي، كپي اساسنامه و آگهي آخرين تغييرات روزنامه رسمي قابل دريافت است.

– اين آگهي در روزنامه‌‌هاي كثيرالانتشار به چاپ رسيده و هزينه آن به علاوه هزينه كارشناسي بر عهده برنده مزايده خواهد بود.