۲۹۰۳ مناقصه – شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران – تکمیلی سایت مخازن شماره ۱۰ پردیسو ۹ پردیس و ایستگاه پمپاژ جنب مخزن

آگهی مناقصه عمومی یک مرحله‌ای با ارزیابی کیفی فشرده شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران به نمایندگی از آب و فاضلاب استان تهران به استناد آیین نامه‌های اجرایی قانون برگزاری مناقصات در نظر دارد از طریق مناقصه عمومی یک مرحله‌ای با ارزیابی کیفی فشرده با موضوع پروژه عملیات تکمیلی سایت مخزن ۵۰۰۰ متر مکعبی […]

آگهی مناقصه عمومی

یک مرحله‌ای با ارزیابی کیفی فشرده

شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران به نمایندگی از آب و فاضلاب استان تهران به استناد آیین نامه‌های اجرایی قانون برگزاری مناقصات در نظر دارد از طریق مناقصه عمومی یک مرحله‌ای با ارزیابی کیفی فشرده با موضوع پروژه عملیات تکمیلی سایت مخزن ۵۰۰۰ متر مکعبی شماره ۱۰ پردیس، مخزن ۴۰۰۰ متر مکعبی شماره ۹ و ایستگاه پمپاژ جنب مخزن شماره ۹ پردیس به شماره مناقصه (۲۰۹۸۰۷۰۰۰۲۰۰۰۰۲۳) در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) را با اطلاعات مشروحه ذیل به پیمانکاران واجد شرایط واگذار نماید.

نام دستگاه مناقصه گزار:

کارفرما: شرکت آب و فاضلاب استان تهران

نماینده مجری طرح: شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران

موضوع مناقصه: پروژه عملیات تکمیلی سایت مخزن ۵۰۰۰ متر مکعبی شماره ۱۰ پردیس، مخزن ۴۰۰۰ متر مکعبی شماره ۹ و ایستگاه پمپاژ جنب مخزن شماره ۹ پردیس

مبلغ برآورد اولیه: ۴۴٫۵۶۵٫۷۰۳٫۳۱۲ (چهل و چهار میلیارد و پانصد و شصت و پنج میلیون و هفتصد و سه هزار و سیصد و دوازده) ریال

مبلغ سپرده شرکت در مناقصه: مبلغ ۲٫۲۳۰٫۰۰۰٫۰۰۰ (دو میلیارد و دویست و سی میلیون) ریال در وجه شرکت آب و فاضلاب استان تهران (ضمانتنامه بانکی، واریز وجه آن به حساب جاری بانک مرکزی ۴۰۰۱۰۵۱۴۰۷۱۴۵۸۸۱ و…)

محل اجرا: محدوده شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران شهرستان پردیس

مدت اجرای کار: ۸ ماه

پیمانکاران واجد شرایط: دارای گواهی‌نامه صلاحیت از معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری که داری رتبه ۵ رشته آب باشند (به شرطی که دارای ظرفیت آماده به کار برای پروژه حاضر باشد) و در صورت کسب امتیاز کیفی می‌توانند شرکت نمایند.

تاریخ، مهلت، محل و مبلغ دریافت اسناد: از آگهی مورخ ۱۳/۱۱/۹۸ تا مورخ ۱۹/۱۱/۹۸ نسبت به خرید اسناد از طریق سامانه تدارکات دولت الکترونیکی(www.setadiran.ir) اقدام نمایند. قیمت اسناد برابر ۵۰۰٫۰۰۰ ریال می‌باشد. مناقصه‌گران می‌توانند یک سری کامل از اسناد را در مقابل واریز وجه از طریق سامانه تدارکات دولت الکترونیکی دریافت نمایند. مبلغ واریز شده، غیر قابل استرداد است.

تاریخ، مهلت و محل تحویل اسناد: پیشنهادها، باید حداکثر تا ساعت ۱۶:۰۰ مورخ ۰۴/۱۲/۹۸ در سامانه تدارکات دولت الکترونیکی به نشانی www.setadiran.ir بارگذاری گردند و حداکثر تا ساعت ۱۶:۰۰ مورخ همان روز پاکت ضمانتنامه (دقیقاً مشابه با اسناد بارگذاری شده در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت) تحویل دبیرخانه شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران به نشانی: تهران، رودهن، بلوار امام(ره)، خیابان پاسداران، ساختمان ستاد، طبقه همکف، پلاک۶۷ ، دبیرخانه، تلفن: ۷۶۵۰۳۱۱۷ تحویل و رسید دریافت گردد.

محل تأمین اعتبار: از محل اعتبارات عمرانی طرح ایجاد زیرساخت مسکن مهر به شماره ۱۵۰۲۰۰۱۰۰۵، با شماره پروژه ۳ و به صورت اوراق مشارکت، اسناد خزانه اسلامی، نقدی و سایر موارد مندرج در موافقت نامه تأمین می‌گردد.

زمان و محل گشایش پاکات: پاکات در ساعت ۱۱:۴۵ مورخ ۰۵/۱۲/۹۸ ذیحسابی شرکت آب و فاضلاب استان تهران واقع  در خیابان فاطمی نبش حجاب طبقه همکف دفتر ذیحسابی بازگشایی می‌گردد.