۲۹۰۳ مناقصه – شرکت آب و فاضلاب منطقه یک شهر تهران – قرائت کنتورهای ردیف، غیر ردیف، اقطار سنگین

 آگهی مناقصه عمومی یک مرحله‌ای با ارزیابی کیفی شماره ۴۵-۹۸ ۱-دستگاه مناقصه‌گزار: شرکت آب و فاضلاب منطقه یک شهر تهران ۲-موضوع مناقصه: قرائت کنتورهای ردیف، غیر ردیف، اقطار سنگین (منازل، اماکن و مستغلات) واقع در محدوده فعالیت شرکت آب و فاضلاب منطقه یک شهر تهران به تعداد تقریبی ۱۲۲۰۰۰ اشتراک در هر دوره در اقطار […]

 آگهی مناقصه عمومی یک مرحله‌ای با ارزیابی کیفی

شماره ۴۵-۹۸

۱-دستگاه مناقصه‌گزار: شرکت آب و فاضلاب منطقه یک شهر تهران

۲-موضوع مناقصه: قرائت کنتورهای ردیف، غیر ردیف، اقطار سنگین (منازل، اماکن و مستغلات) واقع در محدوده فعالیت شرکت آب و فاضلاب منطقه یک شهر تهران به تعداد تقریبی ۱۲۲۰۰۰ اشتراک در هر دوره در اقطار مختلف با تعداد کل ۵۸ نفر نیرو.

۳-برآورد مبلغ مناقصه: معادل ۴۱٫۴۳۷٫۶۹۹٫۰۰۵ (چهل و یک میلیارد و چهارصد و سی و هفت میلیون و ششصد و نود و نه هزار و پنج) ریال.

۴-مدت اجرای کار: از تاریخ ۰۱/۰۱/۱۳۹۹ به مدت یک‌سال شمسی.

۵-شرایط شرکت کنندگان: دارای گواهینامه صلاحیت ایمنی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی.

۶-مهلت و نحوه و محل دریافت اسناد: حداکثر تا ساعت ۱۶:۰۰ روز چهارشنبه مورخ ۲۳/۱۱/۹۸ با در دست داشتن معرفی‌نامه معتبر (مشتمل بر شماره اقتصادی، شماره ثبت، کد پستی ۱۰ رقمی، شماره تلفن و نمابر) به همراه مهر شرکت و فیش بانکی پرداختی به مبلغ ۳۲۷٫۰۰۰ (سیصد و بیست و هفت هزار) ریال به حساب جاری شماره ۳-۶۶۶۶۶۵۶۵-۴۰-۸۴۷ بانک سامان شعبه تجریش به نام شرکت آب و فاضلاب منطقه یک شهر تهران به دبیرخانه شرکت واقع در میدان تجریش، خیابان شهید برادران فناخسرو، ساختمان شماره۱۸، طبقه اول مراجعه نمایند.

۷-مبلغ تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار: معادل ۱٫۴۰۷٫۱۳۱٫۰۰۰ (یک میلیارد و چهارصد و هفت میلیون و یکصد و سی و یک هزار) ریال می‌باشد.

۸-محل تأمین اعتبار: بودجه جاری (طرح‌های غیر عمرانی).

۹-مهلت و محل ارایه پیشنهادات: حداکثر ساعت ۱۶:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۰۵/۱۲/۹۸ به دبیرخانه شرکت می‌باشد.

۱۰-تاریخ و محل تشکیل جلسه بازگشایی پاکات: رأس ساعت ۱۱:۰۰صبح روز سه‌شنبه مورخ ۰۶/۱۲/۹۸ در محل سالن کنفرانس دستگاه مناقصه‌گزار برگزار می‌گردد.

۱۱-سایر شرایط: پیشنهادهای فاقد امضاء، مشروط، مخدوش و پیشنهاداتی که پس از انقضاء مدت مقرر در فراخوان واصل شود، مطلقاً ترتیب اثر داده نخواهد شد. هزینه خرید اسناد مناقصه قابل برگشت نمی‌باشد. سایر اطلاعات و جزئیات مربوطه در اسناد مناقصه مندرج است.

۱۲-نشانی سایت‌های اینترنتی: شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور http://www.nww.ir و پایگاه ملی مناقصات http://iets.mporg.ir  و آبفای منطقه یک www.t1ww.tpww.ir  می‌باشد.