۲۹۰۸ مناقصه – شرکت ارتباطات سیار ایران – تامین تعداد ۵۰۰ هزار آدرس IPV4 مورد نیاز (در دوبخش ۲۵۰ هزارتایی)

آگهی مناقصه عام یک مرحله‌ای  شماره ۶۴/۹۸ س   شرکت ارتباطات سیار ایران در نظر دارد تعداد ۵۰۰ هزار آدرس IPV4 مورد نیاز (در دوبخش ۲۵۰ هزارتایی) از طریق مناقصه عام یک مرحله‌ای و براساس طرح قرارداد، شرایط، شرح مشخصات فنی و مستندات موجود تأمین نماید. لذا داوطلبان شرکت در مناقصه می توانند از تاریخ […]

آگهی مناقصه عام یک مرحله‌ای

 شماره ۶۴/۹۸ س

 

شرکت ارتباطات سیار ایران در نظر دارد تعداد ۵۰۰ هزار آدرس IPV4 مورد نیاز (در دوبخش ۲۵۰ هزارتایی) از طریق مناقصه عام یک مرحله‌ای و براساس طرح قرارداد، شرایط، شرح مشخصات فنی و مستندات موجود تأمین نماید.

لذا داوطلبان شرکت در مناقصه می توانند از تاریخ نشر آگهی لغایت ۲۶/۱۱/۹۸ با در دست داشتن معرفی نامه و رسید بانکی مبنی بر واریز مبلغ ۵۰۰.۰۰۰ ریال (پانصد هزار ریال) به حساب شماره ۱۸۶۴۴۶۴۴۰۹ بانک ملت شعبه ونک تک به نام شرکت ارتباطات سیار ایران (شناسه پرداخت ۱۷۰۰۰۹۸۱۹۰۴۴۲۸۴) در ساعات اداری به نشانی: تهران، میدان ونک، برج همراه، طبقه سوم، واحد ۸ (تلفن: ۸۱۷۱۲۳۹۳) مراجعه و اسناد مناقصه را دریافت و با توجه کامل به مندرجات آن‌ها اسناد مزبور را مهر و امضاء کرده و به ضمیمه پیشنهاد خود حداکثر تا ساعت ۱۵:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۰۵/۱۲/۹۸ به نشانی فوق الذکر تسلیم نمایند. کمیسیون معاملات در روز سه‌شنبه مورخ ۰۶/۱۲/۹۸ رأس ساعت ۱۱:۰۰ صبح در طبقه سوم برج همراه تشکیل و نسبت به پیشنهادات رسیده اتخاذ تصمیم خواهد شد. ضمناً مبلغ تضمین شرکت در مناقصه در هربخش ۳۰٫۹۴۰٫۴۲۵٫۰۰۰ ریال (سی میلیارد و نهصد و چهل میلیون و چهارصد و بیست و پنج هزار ریال) بوده که باید به صورت ضمانتنامه بانکی و یا چک بانکی تضمین شده ارایه شود. مناقصه گران می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن: ۸۱۷۱۲۵۵۵ تماس حاصل نمایند.

لازم به ذکر است هر یک از شرکت‌های حاضر در مناقصه بایستی به سایت تأمین کنندگان همراه اول به نشانی “www.mci.ir/tamin” مراجعه نموده و نسبت به ثبت نام و تکمیل مدارک خود در این سایت اقدام نمایند.

 

 

 اداره کل خرید

 شرکت ارتباطات سیار ایران