۲۹۳۹ مزایده- شهرداری خاش – واگذاری تاکسی بی‌سیم شکوفای خاش و سیرطوفان

آگهی مزایده عمومی شهرداری خاش در نظر دارد به استناد مصوبه شماره ۶۴ مورخ ۳۰/۱۰/۹۸ شورای محترم اسلامی شهر خاش نسبت به مزایده عمومی تاکسی بی‌سیم شکوفای خاش و سیرطوفان از طریق مزایده عمومی به بخش خصوصی به افراد واجد شرایط اقدام نماید. ۱٫      متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت اسناد و مدارک […]

آگهی مزایده عمومی

شهرداری خاش در نظر دارد به استناد مصوبه شماره ۶۴ مورخ ۳۰/۱۰/۹۸ شورای محترم اسلامی شهر خاش نسبت به مزایده عمومی تاکسی بی‌سیم شکوفای خاش و سیرطوفان از طریق مزایده عمومی به بخش خصوصی به افراد واجد شرایط اقدام نماید.

۱٫      متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت اسناد و مدارک تکمیل مزایده ده/۱۰ روز پس از چاپ آگهی دوم مزایده به شهرداری خاش مراجعه نمایند.

۲٫      آخرین مهلت جهت شرکت در مزایده ده/۱۰ روز پس از انتشار آگهی نوبت دوم می‌باشد.

۳٫      شرکت کنندگان در مزایده می‌بایست پیشنهادات خود را حداکثر تا آخر مهلت اعلام شده در پاکات سربسته که به صورت الف: شامل سپرده، پاکت ب: شامل اسناد و مدارک تحویلی و پاکت ج: شامل قیمت پیشنهادی می‌باشد قرارداده و به دبیرخانه شهرداری تحویل و رسید دریافت نمایند.

۴٫      شهرداری در رد یا قبول پیشنهاد مختار است.

۵٫      برندگان اول، دوم و سوم مزایده هرگاه حاضر به انعقاد قرارداد نشوند سپرده آنان به ترتیب به نفع شهرداری ضبط خواهد شد.

۶٫      هزینه انتشارآگهی برعهده برنده مزایده می‌باشد.

۷٫      شرکت کنندگان درمزایده جهت دریافت اسناد مزایده و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند در ساعات اداری به شهرداری مراجعه نمایند.

تمندانی

شهردار خاش