۲۹۴۲ مناقصه – سازمان بنادرو دريانوردی – بازرسی و نظارت بر ساخت ۱۵ فروند شناورRIB

نوبت دوم سازمان بنادرو دريانوردی آگهي فراخوان ارزيابي كيفي خريد خدمات مشاوره بازرسی و نظارت بر ساخت ۱۵ فروند شناورRIB به شماره۱۱۵۷/CS/99   بدينوسيله به اطلاع مي­رساند سازمان بنادر و دريانوردي در راستاي ايفاي وظايف به استناد آیین نامه بند (هـ) ماده ۲۹ قانون برگزاری مناقصات (آیین نامه خرید خدمات مشاوره) در نظر دارد یک […]

نوبت دوم

سازمان بنادرو دريانوردی

آگهي فراخوان ارزيابي كيفي خريد خدمات مشاوره

بازرسی و نظارت بر ساخت ۱۵ فروند شناورRIB به شماره۱۱۵۷/CS/99

 

بدينوسيله به اطلاع مي­رساند سازمان بنادر و دريانوردي در راستاي ايفاي وظايف به استناد آیین نامه بند (هـ) ماده ۲۹ قانون برگزاری مناقصات (آیین نامه خرید خدمات مشاوره) در نظر دارد یک فقره خريد خدمات مشاوره” بازرسی و نظارت بر ساخت ۱۵ فروند شناور RIBبه شماره ثبت سامانه۲۰۹۸۰۰۳۲۹۲۰۰۰۰۴۵″ را از ميان شركت‌هاي مشاور واجد شرایط ،توانمند و متخصص و مرتبط با موضوع فراخوان برگزار نمايد.

لذا به منظور شركت در فرآيندهاي مذكور از كليه شركت­هاي مرتبط با موضوع فراخوان دعوت به عمل مي‌آيد با مراجعه به سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به نشاني اينترنتيwww.setadiran.ir، جهت دريافت فايل اسناد و مدارك و فرم هاي مربوطه (RFQ) اقدام نمایند و در مهلت ذيل كليه اسناد تكميل شده در سامانه (ستاد) بارگذاري و رسيد دريافت گردد.

نكات مهم :

۱٫      از آنجايي كه كليه فرآيند برگزاري فراخوان هاي مذكور در سامانه (ستاد) صورت مي‌پذيرد لذا لازم است دريافت و ارسال اسناد صرفاً از طريق سامانه مذكور صورت گيرد، در غير اين صورت امكان شركت در ادامه فرآيند براي شركت‌هاي متقاضي وجود ندارد.

۲٫      چنانچه شركت‌هاي متقاضي پيش از اين در سامانه مذكور ثبت نام نكرده اند، مي‌بايست مراحل ثبت نام و دريافت گواهي امضاي الكترونيك(توكن) را انجام دهند.

۳٫      جهت ثبت نام و دريافت گواهي امضاي الكترونيك (توكن) با شماره هاي درج شده در قسمت پشتيباني سامانه مذكور تماس حاصل نماييد.

۴٫      داشتن گواهي صلاحيت انجام خدمات مشاوره (داراي اعتبار) از سازمان برنامه و بودجه كشوردرج شده در جدول ذيل براي كليه شركت كنندگان در هر يك از فرآيندهاي مربوطه الزامي مي‌باشد.

 

رديف

موضوع خريد خدمات مشاوره

تاریخ  انتشار

آگهی فراخوان

مهلت دريافت

مهلت بارگذاري

گواهي صلاحيت

۱

بازرسی و نظارت بر ساخت ۱۵ فروند شناور RIB

روز دوشنبه

مورخ ۲۵/۰۱/۱۳۹۹

ساعت ۱۹:۰۰

روز شنبه

مورخ ۳۰/۰۱/۱۳۹۹

ساعت ۱۰:۰۰

روز شنبه

مورخ ۱۳/۰۲/۱۳۹۹

حداقل پایه ۳ در رشته بندرسازی وسازه‌های دریایی؛یا

حداقل پایه ۳ دررشته بازرسي فني

 

 

 

نشانی و مشخصات آگهي دهنده: تهران،  میدان ونک، ابتدای بزرگراه حقانی،  بعد از چهارراه جهان كودك، خیابان دكتر شهيدي، پلاك ۱، ساختمان سازمان بنادر و دريانوردی

دورنگار:   ۸۸۶۵۱۱۹۱-۲۱ (۹۸+)     تلفن:    ۸۴۹۳۲۳۵۱-۲۱ (۹۸+)رایانامه :  Technical@pmo.ir