۲۹۴۲ مناقصه – دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان همدان – تهیه، طبخ و توزیع غذای پرسنل و بیماران

آگهی تجدید مناقصه عمومی ۱۰۲/۹۹ ۱۰۳/۹۹ دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان همدان در نظر دارد مناقصه‌هاي عمومی واگذاری تهیه، طبخ و توزیع غذای پرسنل و بیماران طبق جدول ذیل به شماره‌۲۰۹۹۰۰۰۲۳۶۰۰۰۰۰۲و۳را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به شرکت‌های دارای تأیید صلاحیت از سازمان تعاون، کار و رفاه  اجتماعی واگذار نماید. […]

آگهی تجدید مناقصه عمومی

۱۰۲/۹۹

۱۰۳/۹۹

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان همدان در نظر دارد مناقصه‌هاي عمومی واگذاری تهیه، طبخ و توزیع غذای پرسنل و بیماران طبق جدول ذیل به شماره‌۲۰۹۹۰۰۰۲۳۶۰۰۰۰۰۲و۳را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به شرکت‌های دارای تأیید صلاحیت از سازمان تعاون، کار و رفاه  اجتماعی واگذار نماید. کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارایه پیشنهاد مناقصه‌گران و گشایش پاکت‌ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرسwww.setadiran.irانجام خواهد شد.

مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت: از مورخ۲۷/۰۱/۹۹ لغایت ساعت ۱۴:۰۰ مورخ ۰۱/۰۲/۹۹ مي باشد

مهلت زمانی اعاده پیشنهاد:از مورخ ۰۲/۰۲/۹۹ لغایت ساعت ۱۴:۰۰ مورخ۱۱/۰۲/۹۹

زمان گشایش پاکات در سامانه:روز شنبه مورخ۱۳/۰۲/۹۹ در دفتر مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه

 

حجم کار ماهیانه:

ردیف

موضوع

صبحانه (پرس)

ناهار (پرس)

شام (پرس)

میان وعده

اجاره بهاء محل آشپزخانه (ماهیانه به ریال)

تضمین شرکت در مناقصه (ریال)

۱

تهیه، طبخ و توزیع غذای پرسنل و بیماران بیمارستان علیمرادیان نهاوند

۵۶۶۰

۵۸۸۱

۵۷۹۲

۴۲۰۰

۳۰٫۰۰۰٫۰۰۰

۸۱۵٫۰۰۰٫۰۰۰

۲

تهیه، طبخ و توزیع غذای پرسنل و بیماران بیمارستان قدوسی نهاوند

۲۵۵۲

۲۵۵۲

۲۵۵۲

۲۰۰

۳۴٫۰۰۰٫۰۰۰

۴۴۰٫۰۰۰٫۰۰۰

 

تضمین شرکت در مناقصه: یک طغری ضمانتنامه بانکی که حداقل سه ماه اعتبار داشته و برای سه ماه دیگر قابل تمدید باشد در وجه دانشگاه علوم پزشکی همدان (دقیقاً به‌نام موضوع مناقصه) یا ضمانتنامه‌های صادر شده از مؤسسات اعتباری غیر بانکی دارای مجوز از بانک مرکزی و یا واریز وجه نقد به شماره حساب جاری۱۵۶۶۴۸۶۶۰ بانک رفاه شعبه شریعتی.

 تضمین شرکت در مناقصه را در پاکت (الف) سامانه تدارکات الکترونیکی دولت بارگذاری و اصل آن را طبق زمان اعاده پیشنهاد به‌آدرس: همدان، بلوار آیت ا… کاشانی، ساختمان شماره۳،ستاد دانشگاه علوم پزشکی به دفتر مدیریت حراست دانشگاه تحویل نمایید.

– شرکت کنندگان در مناقصه باید جهت دریافت اسناد، مبلغ ۳۰۰٫۰۰۰ ریال به شماره حساب بانک ملی ۲۱۷۵۲۲۷۱۳۰۰۰۵ با شناسه ملی ۱۷۱۷۰۰۰۱۵۳۱۰۰۲۴ واریز نمایند.

– کد اقتصادی، شناسه ملی و کدپستی دانشگاه علوم پزشکی به ترتیب ذیل می‌باشد:

۴۱۱۳۷۶۷۱۶۳۹۱-۱۴۰۰۲۶۰۳۸۱۸-۶۵۱۷۶۱۹۶۵۳۵۱

هزینه درج آگهی برعهده برنده مناقصه می‌باشد.

 برگزاری مناقصه صرفاً از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت می‌باشد و کلیه مراحل فرآیند مناقصه شامل خرید و دریافت اسناد مناقصه، پرداخت تضمین شرکت در مناقصه، ارسال پیشنهاد قیمت و اطلاع از وضعیت برنده بودن مناقصه‌گران محترم از این طریق امکان‌پذیر می‌باشد.