۲۹۵۹ مناقصه – شرکت پتروشیمی بوعلی سینا – خدمات بازرسی کمی،کیفی کشتی‌ها و تانکرهای داخلی و خارجی

تجدید مناقصه عمومی شرکت پتروشیمی بوعلی سینا در نظر دارد مناقصه عمومی یک مرحله‌ای با ارزیابی کیفی خدمات بازرسی کمی،کیفی کشتی‌ها و تانکرهای داخلی و خارجی خود واقع در ماهشهر، منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بندر امام خمینی(ره)، سایت ۴، به اشخاص توانمند و واجد شرایط در این زمینه واگذار نماید. ۱-مهلت دریافت اسناد مناقصه وارزیابی […]

تجدید مناقصه عمومی

شرکت پتروشیمی بوعلی سینا در نظر دارد مناقصه عمومی یک مرحله‌ای با ارزیابی کیفی خدمات بازرسی کمی،کیفی کشتی‌ها و تانکرهای داخلی و خارجی خود واقع در ماهشهر، منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بندر امام خمینی(ره)، سایت ۴، به اشخاص توانمند و واجد شرایط در این زمینه واگذار نماید.

۱-مهلت دریافت اسناد مناقصه وارزیابی کیفی: هفت روز پس از انتشار نوبت دوم آگهی به نشانی مندرج در بند ۵٫

۲-آخرین مهلت تسلیم پاکت‌های مناقصه (الف، ب، ج) وارزیابی کیفی: ۱۴ روز پس از خاتمه مهلت در یافت اسناد مناقصه  به نشانی مندرج در بند ۵٫

۳- مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: ۳۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰ سیصد و پنجاه  میلیون) ریال به صورت ضمانتنامه بانکی معتبر یا سپرده نقدی در وجه شرکت پتروشیمی بوعلی سینا می‌باشد.

۴-زمان گشایش پاکت‌های مناقصه: با توجه به اینکه مناقصه با ارزیابی کیفی می‌باشد زمان گشایش  پاکت‌ها بعدا به مناقصه‌گرانی که حداقل امتیاز را کسب نموده اند اعلام می‌گردد.

۵- متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت اسناد مناقصه به سایت  اینترنتی شرکت پتروشیمی  بوعلی سینا

به نشانی: WWW.BSPC.IR مراجعه نمایند.

 

 

روابط عمومی

شرکت پتروشیمی بوعلی سینا