۲۹۶۰ مزایده – دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان همدان – فروش یک دستگاه اتوبوس بنز ۴۵۷

آگهی مزایده عمومی ۹۱۰/۹۹/ز/م دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان همدان در نظر دارد: برابر آیین نامه مالی و معاملاتی دانشگاه‌ها نسبت به فروش یک دستگاه اتوبوس بنز ۴۵۷ الف ۱۵ با جزئیات مندرج در اسناد مزایده با بهره برداری از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت با شماره مزایده ۱۰۹۹۰۰۰۲۳۶۰۰۰۰۰۱ به صورت الکترونیکی […]

آگهی مزایده عمومی

۹۱۰/۹۹/ز/م

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان همدان در نظر دارد: برابر آیین نامه مالی و معاملاتی دانشگاه‌ها نسبت به فروش یک دستگاه اتوبوس بنز ۴۵۷ الف ۱۵ با جزئیات مندرج در اسناد مزایده با بهره برداری از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت با شماره مزایده ۱۰۹۹۰۰۰۲۳۶۰۰۰۰۰۱ به صورت الکترونیکی اقدام نماید.

لذا از اشخاص واجد شرایط دعوت به عمل می‌آید به منظور دریافت اسناد و شرایط مزایده از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت از تاریخ ۱۷/۰۲/۹۹ لغایت ۲۲/۰۲/۹۹ و اعاده اسناد از ۲۳/۰۲/۹۹ لغایت ۰۱/۰۲/۹۹ اقدام نماید. جلسه کمیسیون مزایده ساعت ۰۹:۰۰ صبح روز شنبه مورخ ۰۳/۰۳/۹۹ با حضور اعضاء کمیسیون در دفتر مدیریت محترم امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه تشکیل خواهد شد.

تضمین شرکت در مزایده: یک طغری ضمانتنامه بانکی به مبلغ ۴۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال که حداقل سه ماه اعتبار داشته و برای سه ماه دیگر قابل تمدید باشد در وجه دانشگاه علوم پزشکی همدان یا ضمانتنامه‌های صادره از مؤسسات اعتباری غیر بانکی دارای مجوز از بانک مرکزی و یا واریز وجه نقد به شماره حساب جاری۱۵۶۶۴۸۶۶۰ بانک رفاه شعبه شریعتی.

قیمت پایه کارشناسی ۴٫۵۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال می‌باشد.

 تضمین شرکت در مزایده را در پاکت (الف) سامانه تدارکات بارگذاری و اصل آن را برابر برنامه مندرج در آگهی به آدرس: همدان، بلوار آیت ا.. کاشانی، ساختمان شماره ۳، دفتر حراست دانشگاه تحویل نمایند.

– شرکت کنندگان در مزایده باید جهت دریافت اسناد مبلغ ۳۰۰٫۰۰۰ ریال به شماره حساب۲۱۷۵۲۲۷۱۳۰۰۰۵  با شناسه ملی ۱۷۱۷۰۰۰۱۵۳۱۰۰۲۴ نزد بانک ملی واریز نمایند.

– کد اقتصادی، شناسه ملی و کدپستی دانشگاه علوم پزشکی به ترتیب به شرح ذیل می‌باشد:

۴۱۱۳۷۶۷۱۶۳۹۱-۱۴۰۰۲۶۰۳۸۱۸-۶۵۱۷۶۱۹۶۵۳۵۱

هزینه درج آگهی برعهده برنده مزایده می‌باشد.

 برگزاری مزایده صرفاً از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت می‌باشد و کلیه مراحل فرآیند مزایده شامل خرید و دریافت اسناد مزایده، پرداخت تضمین شرکت در مزایده، ارسال پیشنهاد قیمت و اطلاع از وضعیت برنده بودن مزایده‌گران محترم از این طریق امکان‌پذیر می‌باشد.