۲۹۶۹ مناقصه – شرکت آب و فاضلاب استان تهران – احداث مخزن ۳۰۰ مترمکعبی (۱باب) و ایستگاه پمپاژ آب بین راهی شماره ۳

آگهی فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله ای با ارزیابی کیفی فشرده شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران به نمایندگی از آب و فاضلاب استان تهران به استناد آیین‌نامه‌های اجرایی قانون برگزاری مناقصات در نظر دارد از طریق مناقصه عمومی یک مرحله ای با ارزیابی کیفی فشرده به شماره مناقصه (۲۰۹۹۰۷۰۰۰۲۰۰۰۰۰۶) در سامانه تدارکات الکترونیکی […]

آگهی فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله ای با ارزیابی کیفی فشرده

شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران به نمایندگی از آب و فاضلاب استان تهران به استناد آیین‌نامه‌های اجرایی قانون برگزاری مناقصات در نظر دارد از طریق مناقصه عمومی یک مرحله ای با ارزیابی کیفی فشرده به شماره مناقصه (۲۰۹۹۰۷۰۰۰۲۰۰۰۰۰۶) در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) با اطلاعات مشروحه ذیل به پیمانکاران واجد شرایط واگذار نماید.

نام دستگاه مناقصه گزار:

کارفرما: شرکت آب و فاضلاب استان تهران

نماینده مجری طرح: شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران

موضوع مناقصه:

احداث مخزن ۳۰۰ مترمکعبی (۱باب) و ایستگاه پمپاژ آب بین راهی شماره ۳

مبلغ برآورد اولیه:

۲۳٫۳۸۹٫۳۴۸٫۸۲۵(بیست و سه میلیارد و سیصد و هشتاد و نه میلیون و سیصد و چهل و هشت هزار و هشتصد و بیست و پنج) ریال

مبلغ سپرده شرکت در مناقصه:

مبلغ ۱٫۱۶۹٫۴۶۷٫۴۴۱ریال در وجه شرکت آب و فاضلاب استان تهران

محل اجرا: محدوده شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران(فیروزکوه)

مدت اجرای کار: ۲ ماه

پیمانکاران واجد شرایط: مناقصه‌گران دارای رتبه ۵ آب و یا ابنیه(به شرطی که دارای ظرفیت آماده به کار برای پروژه حاضر باشند) و در صورت کسب امتیاز کیفی می‌توانند در مناقصه شرکت نمایند.

تاریخ، مهلت، محل و مبلغ دریافت اسناد: متقاضيان مي توانند اززمان چاپ آگهی نوبت اول مورخ ۲۷/۰۲/۹۹ تا مورخ ۰۳/۰۳/۹۹ نسبت به خرید اسناد از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت اقدام نمایند. قیمت اسناد برابر ۵۰۰٫۰۰۰ ریال می‌باشد. مناقصه‌گران می‌توانند یک‌سری کامل از اسناد را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت دریافت نمایند. مبلغ واریز شده غیر قابل استرداد است.

محل خرید اسناد: سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس www.setadiran.ir

تاریخ، مهلت و محل تحویل اسناد: پیشنهادها باید حداکثر تا ساعت ۱۶:۰۰ مورخ ۲۰/۰۳/۹۹ در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به نشانی www.setadiran.ir بارگذاری گردند و حداکثر تا ساعت ۱۶:۰۰ همان روز یک نسخه از فیزیک پاکت (الف) را به نشانی استان تهران، رودهن، بلوار امام (ره)، خیابان پاسداران، پلاک ۶۷، طبقه همکف، دبیرخانه، تلفن: ۷۶۵۰۳۱۱۷ تحویل و رسید دریافت گردد.

محل تأمین اعتبار: از محل اعتبارات عمرانی به شماره طرح ۱۵۰۳۰۰۳۰۰۶ و کد پروژه ۰۷۱۴۰۱۸ به صورت اوراق مشارکت، اسناد خزانه اسلامی، نقدی و سایر موارد مندرج در موافقتنامه تأمین می‌گردد.

زمان و محل گشایش پاکات: ساعت ۱۰:۳۰ مورخ ۲۱/۰۳/۹۹ در ذیحسابی شرکت آب و فاضلاب استان تهران در کمیسیون مناقصات باز و نتیجه مناقصه اعلام می‌گردد.

شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران