۲۹۷۸ مناقصه -شركت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان – طرح افزایش مشارکت مشترکین برق خانگی و تجاری در کاهش پیک و پاسخگویی بار

بسمه تعالي فراخوان ارزیابی کیفی شماره ۱-۹۹ شركت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان در نظر دارد  از  شرکت‌های خدمات مشاوره  و سایر شرکت‌هایی که تجربه کاری در پروژه‌های مشاوره در خصوص کاهش پیک مشترکین برق دارند، براي انجام خدمات اجرایی طرح افزایش مشارکت مشترکین برق خانگی و تجاری در کاهش پیک   و پاسخگویی […]

بسمه تعالي

فراخوان ارزیابی کیفی شماره ۱-۹۹

شركت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان در نظر دارد  از  شرکتهای خدمات مشاوره  و سایر شرکت‌هایی که تجربه کاری در پروژه‌های مشاوره در خصوص کاهش پیک مشترکین برق دارند، براي انجام خدمات اجرایی طرح افزایش مشارکت مشترکین برق خانگی و تجاری در کاهش پیک   و پاسخگویی بار دعوت به همکاری  نماید. متقاضیان می‌توانند ازتاریخ ۱۳/۰۳/۱۳۹۹ لغایت ۲۱/۰۳/۱۳۹۹ به سامانه تدارکات الکترونيکي دولت به آدرس www.setadiran.ir  مراجعه و نسبت به دريافت استعلام ارزیابی کیفی اقدام نمايند.      

پيشنهاددهندگان مي‌بايست ضمن بارگذاري تصاوير پیشنهادات به همراه مدارک درخواست شده در سامانه تدارکات الکترونيکي دولت تا ساعت ۱۳:۰۰ روز شنبه  مورخ ۰۷/۰۴/۱۳۹۹ نسبت به ارسال اصل مدارک مطابق شرايط درج شده در استعلام ارزیابی کیفی در پاکت لاک و مهر شده تا مهلت تعيين شده فوق به دبيرخانه شرکت به نشاني: زاهدان، خيابان دانشگاه، نبش دانشگاه ۳۷، شرکت توزيع نيروي برق سيستان وبلوچستان اقدام نمايند. لازم به ذکر است تمامي مراحل ارزیابی کیفی از طريق سامانه تدارکات الکترونيکي دولت صورت مي‌پذيرد.

اين آگهي به منظور ارزيابي كيفي انتشار يافته و پس از ارزيابي، از متقاضيان واجد شرايط طي مراحل بعدي دعوت به عمل خواهد آورد. ضمناً در قبال ارایه مدارك ارزيابي وجهي دريافت نخواهد شد. به مدارک و اسناد فاقد امضاء، مخدوش، غیر مستند، و مدارکی که بعد از انقضاء مهلت قید شده در آگهی واصل شوند، ترتیب اثر داده نخواهد شد. بدیهی است ارایه مدارک هیچ گونه حقی را برای متقاضیان جهت دعوت به ارایه پیشنهاد ایجاد نخواهد کرد.

در ضمن مناقصه‌گران در صورت عدم عضويت قبلي در سامانه تدارکات دولت، مي‌بايست به سايت ياد شده مراجعه و نسبت به ثبت نام و دريافت امضاء الکترونيکي اقدام نمايند جهت اطلاعات بيشتر در اين خصوص مي‌توانيد با شماره تلفن ۴۱۹۳۹-۰۲۱تماس حاصل فرماييد.

– ساير اطلاعات و جزييات مربوطه در اسناد ارزیابی کیفی مندرج است.

                     

          امور تدارکات شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان