۲۹۸۴ مزایده – شهرداری خاش – قسمتی از زمین پارک مستضعفان واقع در بلوار پیامبر اعظم

آگهی مزایده قسمتی از زمین پارک مستضعفان واقع در بلوار پیامبر اعظم شهرداری خاش به استناد مصوبه شماره ۷۲مورخ ۲۹/۰۲/۹۹ شورای اسلامی شهر خاش در نظر دارد نسبت به اجاره ۳۰۰۰متر مربع از زمین پارک مستضعفان واقع در بلوار پیامبر اعظم را به صورت اجاره از طریق مزایده عمومی با شرایط ذیل جهت احداث تالار […]

آگهی مزایده قسمتی از زمین پارک مستضعفان واقع در بلوار پیامبر اعظم

شهرداری خاش به استناد مصوبه شماره ۷۲مورخ ۲۹/۰۲/۹۹ شورای اسلامی شهر خاش در نظر دارد نسبت به اجاره ۳۰۰۰متر مربع از زمین پارک مستضعفان واقع در بلوار پیامبر اعظم را به صورت اجاره از طریق مزایده عمومی با شرایط ذیل جهت احداث تالار و رستوران به اشخاص حقیقی و حقوقی واگذار نماید.

لذا کلیه متقاضیان مي توانند ضمن بازدید از مکان مورد نظر و شرایط مربوطه، قیمت پیشنهادی اجاره ماهیانه خود را در پاکات سربسته الف، ب و ج به دبیرخانه شهرداری تحویل و رسید دریافت نمایند.

۱- مدت اجاره ده/۱۰ سال تمام می­باشد.

۲- سپرده نفرات اول تا سوم برندگان در صورت انصراف از عقد قرارداد به نفع شهرداری ضبط خواهد شد.

۳- آخرین مهلت برای شرکت در مزایده حداکثر ده/۱۰ روز پس از نشر آگهی نوبت دوم مزایده می­باشد.

۴- شهرداری در رد یا قبول پیشنهادات مختار است.

۵- هزینه چاپ آگهی و کارشناسی برعهده برنده مورد مزایده می­باشد.

۶- به پیشنهادات مخدوش ، مشروط و فاقد فیش واریزی سپرده شركت در مزایده و اسناد و مدارک تحویلی مزایده و همچنین پیشنهاداتی که پس از اتمام مهلت تعیین شده برسند ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۷- متقاضیان شرکت در مزایده به منظور کسب اطلاعات بیشتر و دریافت اسناد و مدارک و بازدید از مورد مزایده می­توانند همه روزه در وقت اداری تا ده/۱۰ روز بعد از انتشار آگهی نوبت دوم به شهرداری مراجعه نمایند.