۲۹۸۷ مناقصه – شرکت ارتباطات سیار ایران – خرید ساک پودر سنگی

آگهی مناقصه عام دو مرحله­ای شماره ۶/۹۹ س موضوع خرید ساک پودر سنگی    شرکت ارتباطات سیار ایران در نظر دارد خرید۸۴۰٫۰۰۰ عدد ساک پودر سنگی را از طریق برگزاری مناقصه عام دو مرحله­ای و بر اساس شرایط مناقصه، طرح قرارداد و مشخصات موجود به صورت ۱۰۰ درصد ریالی از طریق شرکت­های داخلی واجد شرایط […]

آگهی مناقصه عام دو مرحله­ای شماره ۶/۹۹ س

موضوع خرید ساک پودر سنگی

 

 شرکت ارتباطات سیار ایران در نظر دارد خرید۸۴۰٫۰۰۰ عدد ساک پودر سنگی را از طریق برگزاری مناقصه عام دو مرحله­ای و بر اساس شرایط مناقصه، طرح قرارداد و مشخصات موجود به صورت ۱۰۰ درصد ریالی از طریق شرکت­های داخلی واجد شرایط که دارای پروانه ساخت از وزارت بهداشت و سایر مراجع ذی صلاح هستند به انجام برساند.

 لذا داوطلبان شرکت در مناقصه می­توانند از تاریخ نشر آگهی لغایت ۳۱/۰۳/۹۹ پس از اسکن نمودن رسید بانکی مبنی بر واریز مبلغ ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ (یک میلیون) ریال به حساب شماره ۱۸۶۴۴۶۴۴۰۹ بانک ملت شعبه ونک تک به نام شرکت ارتباطات سیار ایران و شناسه واریز شماره ۱۷۰۰۰۹۹۲۱۰۲۹۲۲۷ (به واریزی های بدون شناسه واریز ترتیب اثر داده نخواهد شد) و معرفی­نامه (درج شماره مناقصه، موضوع مناقصه، معرفی کارشناس خریدار اسناد مناقصه به همراه شماره مستقیم وی در معرفی نامه دارای سربرگ و با مهر و امضاء معتبر الزامی است) به آدرس­های a.shariati@mci.ir (81712393)، s.beheshti@mci.ir (81712382)، Z.baghsheykhi@mci.ir (88641009) ایمیل نمایند.

پس از بررسی مدارک ارسالی، اسناد مناقصه به آدرس ایمیلی که مدارک از طریق آن واصل شده­اند، ارسال خواهد شد. خریداران اسناد مناقصه پس از دریافت اسناد مناقصه می­بایست با توجه کامل به مندرجات آن­ها، اسناد مزبور را مهر و امضاء کرده و به ضمیمه پیشنهاد خود در غالب پاکات دربسته، حداکثر تا پایان وقت اداری روز سه­شنبه مورخ ۱۰/۰۴/۹۹ به نشانی: میدان ونک، خیابان ونک، ضلع شرقی برزگراه کردستان، برج همراه اول، طبقه سه، واحد هشت تسلیم نمایند. کمیسیون معاملات در روز چهارشنبه مورخ ۱۱/۰۴/۹۹ رأس ساعت ۱۰:۳۰ صبح در طبقه سوم برج همراه تشکیل و نسبت به پیشنهادات رسیده اتخاذ تصمیم خواهد شد. ضمناً مبلغ تضمین شرکت در مناقصه ۷۵۶٫۰۰۰٫۰۰۰ریال می­باشد که باید به صورت ضمانتنامه بانکی و یا چک بانکی تضمین شده ارایه گردد. مناقصه­گران می­توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مشخصات فنی با شماره تلفن ۸۱۷۱۵۳۵۸ و در خصوص موارد بازرگانی با شماره تلفن ۸۱۷۱۲۵۰۸ تماس حاصل نمایند.

 لازم به ذکر است هر یک از شرکت­های حاضر در مناقصه بایستی به سایت تأمین کنندگان همراه اول به نشانی www.mci.ir/tamin مراجعه نموده و نسبت به ثبت نام و تکمیل مدارک خود در این سامانه اقدام نمایند.

سایر موارد در اسناد مناقصه درج گردیده است.

 

                                                                                                              اداره کل خرید

                                                                                                      شرکت ارتباطات سیار ایران