۲۹۹۰ مناقصه – شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران – انجام عملیات قرائت کنتور به اقطار مختلف و توزیع قبوض آب بها

آگهی مناقصه عمومی یک مرحله­ ای با ارزیابی کیفی فشرده(نوبت دوم) شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران به استناد آیین نامه­ های اجرایی قانون برگزاری مناقصات در نظر دارد از طریق مناقصه عمومی یک مرحله­ ای با ارزیابی کیفی فشرده به شماره مناقصه (۲۰۹۹۰۷۰۰۰۲۰۰۰۰۱۵) در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) را با اطلاعات مشروحه […]

آگهی مناقصه عمومی یک مرحله­ ای با ارزیابی کیفی فشرده(نوبت دوم)

شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران به استناد آیین نامه­ های اجرایی قانون برگزاری مناقصات در نظر دارد از طریق مناقصه عمومی یک مرحله­ ای با ارزیابی کیفی فشرده به شماره مناقصه (۲۰۹۹۰۷۰۰۰۲۰۰۰۰۱۵) در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) را با اطلاعات مشروحه ذیل به پیمانکاران واجد شرایط واگذار نماید.

نام دستگاه مناقصه ­گزار:

کارفرما:شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران

موضوع مناقصه: انجام عملیات قرائت کنتور به اقطار مختلف و توزیع قبوض آب بها به میزان ۹ دوره قرائت در سال بر مبنای زمان بندی صورت گرفته بین ۳۰ تا ۴۰ روز در محدوده شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران(مناطق شهری و روستایی) لواسان، رودبار قصران، رودهن، بومهن، آبعلی، دماوند، آبسرد، کیلان، ارجمند، فیروزکوه)

مبلغ برآورد اولیه: ۱۵٫۲۰۱٫۸۷۸٫۰۱۵ (پانزده میلیارد و دویست و یک میلیون و هشتصد و هفتاد و هشت هزار و پانزده)ریال

سپرده شرکت در مناقصه: مبلغ ۷۶۰٫۰۹۳٫۹۰۰ ریال در وجه شرکت آب و فاضلاب استان تهران

محل اجرا: محدوده شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران

مدت اجرای کار: ۱۲ ماه

شرکت‌های واجد شرایط: شرکت‌هایی که دارای گواهینامه تعیین صلاحیت شرکت‌های خدماتی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گواهی تأیید صلاحیت ایمنی، مجاز به شرکت می باشند و جهت تأیید صلاحیت پیمانکاران به منظور واگذاری موضوع پیمان کلیه شرکت کنندگان در فرآیند برگزاری مناقصه مطابق فرم های پیوست مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و در صورت عدم کسب حداقل امتیاز کیفی مطابق فرم‌های ارزیابی از گشایش پاکات بعدی جلوگیری به عمل می آید.(حداقل امتیاز ۶۵)

دستگاه نظارت: معاونت درآمد و امور مشترکین

تاریخ، مهلت، محل و مبلغ دریافت اسناد: از آگهی نوبت اول مورخ ۲۶/۰۳/۹۹ تا مورخ ۰۳/۰۴/۹۹ نسبت به خرید اسناد از طریق سامانه تدارکات الکترونیکي دولت اقدام نمایند. قیمت اسناد برابر با ۵۰۰٫۰۰۰ ریال می­باشد.

مناقصه ­گران می­توانند یک سری کامل از اسناد را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکي دولت دریافت نمایند. مبلغ واریز شده غیر قابل استرداد است.

محل خرید اسناد: سامانه تدارکات الکترونیکي دولت به آدرس www.setadiran.ir

تاریخ، مهلت و محل تحویل اسناد: پیشنهادها باید حداکثر تا ساعت ۱۵:۰۰مورخ ۱۴/۰۴/۹۹ در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس www.setadiran.ir   بارگذاری گردند و حداکثر تا ساعت ۱۵:۰۰ مورخ همان روز یک نسخه از فیزیک پاکت (الف) را به نشانی: تهران، رودهن، بلوار امام، خیابان پاسداران، پلاک ۶۷، طبقه همکف، دبیرخانه، تلفن: ۷۶۵۰۳۱۱۷ تحویل گردد.

محل تأمین اعتبار: از محل اعتبارات جاری

زمان و محل گشایش پاکات: در ساعت ۰۹:۳۰ صبح مورخ ۱۵/۰۴/۹۹ در کمیسیون مناقصه واقع در سالن جلسات آبفای شرق به آدرس: رودهن، خیابان پاسداران، جنب زمین فوتبال ساختمان آبفای شرق باز و قرائت می‌شود.

نشانی‌های سایت اینترنتی: http://iets.mporg.ir و http://tender.nww.ir و http://east.tpww.ir