۲۹۹۳ مناقصه – شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران – خرید و اجرای باقیمانده خط انتقال فاضلاب شهرهای رودهن و بومهن

آگهی تجدید فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله ­ای با ارزیابی کیفی فشرده(نوبت دوم) شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران به استناد آیین نامه­های اجرایی قانون برگزاری مناقصات در نظر دارد از طریق مناقصه عمومی یک مرحله­ای با ارزیابی کیفی فشرده به شماره مناقصه (۲۰۹۹۰۷۰۰۰۲۰۰۰۰۱۶) در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) را با اطلاعات مشروحه […]

آگهی تجدید فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله ­ای با ارزیابی کیفی فشرده(نوبت دوم)

شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران به استناد آیین نامه­های اجرایی قانون برگزاری مناقصات در نظر دارد از طریق مناقصه عمومی یک مرحله­ای با ارزیابی کیفی فشرده به شماره مناقصه (۲۰۹۹۰۷۰۰۰۲۰۰۰۰۱۶) در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) را با اطلاعات مشروحه ذیل به پیمانکاران واجد شرایط واگذار نماید.

نام دستگاه مناقصه­ گزار:

کارفرما: شرکت آب و فاضلاب استان تهران

نماینده مجری طرح: شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران

موضوع مناقصه: خرید و اجرای باقیمانده خط انتقال فاضلاب شهرهای رودهن و بومهن

مبلغ برآورد اولیه: ۲۱۶٫۰۶۰٫۴۷۹٫۶۰۵ (دویست و شانزده میلیارد و شصت میلیون و چهارصد و هفتاد و نه هزار و ششصد و پنج)ریال براساس فهرست بهاء سال ۱۳۹۹

سپرده شرکت در مناقصه: مبلغ ۷٫۰۲۱٫۵۰۹٫۵۹۲ ریال در وجه شرکت آب و فاضلاب استان تهران(ضمانتنامه بانکی،يا واریز وجه آن به حساب جاری بانک مرکزی ۴۰۰۱۰۵۱۴۰۷۱۴۵۸۸۱)

محل اجرا: محدوده شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران-شهر بومهن و رودهن

مدت اجرای کار: ۱۵ ماه

شرکت‌های واجد شرایط: مناقصه‌گران دارای گواهینامه صلاحیت از معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری که دارای رتبه ۴ رشته آب باشند(به شرطی که دارای ظرفیت آماده به کار برای پروژه حاضر باشند) در صورت کسب امتیاز کیفی می‌توانند شرکت نمایند.

تاریخ، مهلت، محل و مبلغ دریافت اسناد: از آگهی نوبت اول مورخ ۰۱/۰۴/۹۹ تا مورخ ۰۷/۰۴/۹۹ نسبت به خرید اسناد از طریق سامانه تدارکات الکترونیکي دولت اقدام نمایند. قیمت اسناد برابر با ۵۰۰٫۰۰۰ ریال می­باشد.مبلغ واریز شده غیر قابل استرداد است.

محل خرید اسناد: سامانه تدارکات الکترونیکي دولت به آدرس www.setadiran.ir

تاریخ، مهلت و محل تحویل اسناد: پیشنهادها باید حداکثر تا ساعت ۱۵:۰۰مورخ ۲۲/۰۴/۹۹ در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس www.setadiran.ir  بارگذاری گردند.

محل تأمین اعتبار: از محل اعتبارات عمرانی طرح ایجاد تأسیسات فاضلاب شهرهای رودهن و بومهن به شماره ۱۵۰۳۰۰۲۰۹۸ و با شماره پروژه۸۷۰۷۹۸ به صورت اوراق مشارکت، اسناد خزانه اسلامی، نقدی و سایر موارد مندرج در موافقت‌نامه تأمین می‌گردد.

زمان و محل گشایش پاکات ارزیابی: در ساعت ۰۹:۳۰ صبح مورخ ۲۳/۰۴/۹۹ در ذیحسابی شرکت آب و فاضلاب استان تهران باز و به کمیته فنی و بازرگانی ارجاع و در ساعت ۰۹:۳۰ صبح روز چهارشنبه مورخ ۲۵/۰۴/۹۹ در کمیسیون مناقصات واقع در خیابان فاطمی، نبش حجاب، شرکت آب و فاضلاب استان تهران ، ساختمان شیشه‌ای، طبقه همکف، ذیحسابي باز و نتیجه مناقصه اعلام می‌گردد.