۲۹۹۵ مناقصه – شهرداری فرمهین – اجرای آسفالت خیابان های سطح شهر

  شهرداری فرمهین در نظر دارد به استناد مجوز شماره ۵۱۵ مورخ ۱۹/۱۱/۱۳۹۸ شورای اسلامی شهر فرمهین اجرای آسفالت خیابان های سطح شهر فرمهین را به صورت امانی و پیمانی به پیمانکاران واجد شرایط واگذار نماید. لذا از واجدین شرایط دعوت می شود جهت دریافت اسناد مناقصه از تاریخ ۲۷/۰۳/۱۳۹۹ تا تاریخ ۰۸/۰۴/۱۳۹۹ و آخرین […]

 

شهرداری فرمهین در نظر دارد به استناد مجوز شماره ۵۱۵ مورخ ۱۹/۱۱/۱۳۹۸ شورای اسلامی شهر فرمهین اجرای آسفالت خیابان های سطح شهر فرمهین را به صورت امانی و پیمانی به پیمانکاران واجد شرایط واگذار نماید. لذا از واجدین شرایط دعوت می شود جهت دریافت اسناد مناقصه از تاریخ ۲۷/۰۳/۱۳۹۹ تا تاریخ ۰۸/۰۴/۱۳۹۹ و آخرین مهلت ارسال مدارک به صورت الکترونیک تا تاریخ ۲۱/۰۴/۱۳۹۹ در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس www.setadiran.ir ارسال نموده و اصل پاکت الف در تاریخ مذکور( ۲۱/۰۴/۱۳۹۹ ) تحویل دبیرخانه سازمان گردد.

شرایط مناقصه:

۱-      برآورد اولیه پروژه : ۸٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال می باشد.

۲-      ارایه ضمانتنامه معتبر بانکی و یا واریز وجه نقد به میزان ۴۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال به حساب شماره ۱۴۳۳۰۷۸۳۵۳ بانک تجارت به نام شهرداری فرمهین به عنوان سپرده شرکت در مناقصه الزامی است.

۳-      محل دریافت اسناد مناقصه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد )به آدرس www.setadiran.ir می باشد.

۴-      ارسال رزومه کاری، اساسنامه شرکت با ثبت آخرین تغییرات شرکت الزامی است.

۵-      ارایه گواهی نامه صلاحیت دار پیمانکاران در رشته راه و باند الزامی است.

۶-      مدت قبول پیشنهادات از تاریخ ۰۸/۰۴/۱۳۹۹ تا ۲۱/۰۴/۱۳۹۹ می باشد.

تاریخ گشایش پیشنهادات رسیده راًس ساعت ۱۴:۳۰ روز یکشنبه مورخ ۲۲/۰۴/۱۳۹۹ در حضور اعضاء هیاًت عالی معاملات شهرداری فرمهین می باشد و ضمناً شرکت کنندگان می توانند در صورت تمایل در جلسه گشایش پاكات حضور داشته باشند.

متقاضیان می توانند جهت كسب اطلاعات بیشتر به واحد امور مالی شهرداری مراجعه و یا با شماره تلفن های ۳۳۷۲۲۵۰۰-۰۸۶ یا ۳۳۷۲۲۰۵۰-۰۸۶ تماس حاصل نمایند.

هزینه پروژه آسفالت به صورت اقساط طی ۲ سال (۲۴ ماه) پرداخت خواهد شد.

شهرداری در رد یا قبول هر یک از پیشنهادات مختار است.

به پیشنهادات مخدوش، مشروط ، ناقص و فاقد تضمین ترتیب اثر داده نخواهد شد.

هرگاه برندگان اول و دوم مناقصه حاضر به انعقاد قرارداد نشوند سپرده آنان به ترتیب به نفع شهرداری ضبط خواهد شد.