۳۰۰۴ مزایده – شهرداری آزادشهر – اجاره جایگاهCNG شماره یک و دو

آگهی مزایده کتبی جایگاهCNG شماره یک و دو شهرداری آزادشهر در نظر دارد به استناد مجوز شماره‌های ۸۵۷ مورخ ۱۲/۱۲/۹۸ و ۷۲۳ مورخ ۰۳/۱۰/۹۸ شورای محترم اسلامی شهر آزادشهر جایگاهCNG شماره یک و دو را جهت بهره برداری به بخش خصوصی واجد شرایط اشخاص حقیقی و حقوقی به مدت دو سال شمسی واگذار نماید.(متقاضیان واجد شرایط […]

آگهی مزایده کتبی جایگاهCNG شماره یک و دو

شهرداری آزادشهر در نظر دارد به استناد مجوز شماره‌های ۸۵۷ مورخ ۱۲/۱۲/۹۸ و ۷۲۳ مورخ ۰۳/۱۰/۹۸ شورای محترم اسلامی شهر آزادشهر جایگاهCNG شماره یک و دو را جهت بهره برداری به بخش خصوصی واجد شرایط اشخاص حقیقی و حقوقی به مدت دو سال شمسی واگذار نماید.(متقاضیان واجد شرایط می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به شهرداری آزادشهر مراجعه نمایند.)

شرایط شرکت در مزایده:

۱-متقاضیان می‌توانند با مراجعه حضوری و با ارایه مدارک لازم نسبت به دریافت اسناد و مدارک مربوطه از دبیرخانه و یا از طریق مراجعه به سایت اینترنتی شهرداری آزادشهر به آدرس www.gharetekan.ir طی مراحل قانونی برای شرکت در مزایده اقدامات لازم را معمول نمایند.

۲-متقاضیان می‌بایست قبل از شرکت در مزایده کتبی از محل مذکور بازدید به عمل آورند.

۳-در صورتی که برندگان اول، دوم و سوم از اجاره بهره برداری منصرف شوند سپرده‌های آن‌ها به ترتیب به نفع شهرداری ضبط خواهد شد.

۴-شهرداری در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادات واصله برابر مقررات مختار است.

۵- قیمت پایه جایگاه CNG شماره یک و دو

ردیف

شرح

قیمت پایه ماهیانه سال ۱۳۹۹-۱۴۰۰(ریال)

قیمت پایه ماهیانه برای سال دوم۱۲% افزایش(ریال)

۵%سپرده دو ساله(ریال)

شماره حساب سپرده

۱

CNGشماره یک

۲۸۲٫۰۰۰٫۰۰۰

۳۱۵٫۸۴۰٫۰۰۰

۳۵۸۷۰۴۰۰۰

۰۳/۱۶۹۴۳۰۱۳۶۹۵ بانک سپه

۲

CNGشماره دو

۲۷۴٫۰۰۰٫۰۰۰

۳۰۶٫۸۸۰٫۰۰۰

۳۴۸۵۲۸۰۰۰

۰۳/۱۶۹۴۳۰۱۳۶۹۵ بانک سپه

۶-شرکت کنندگان می‌بایست مبلغ سپرده ذکر شده در جدول بالا را به صورت نقد به حساب سپرده مذکور به نام شهرداری آزادشهر نزد بانک سپه شعبه شهید بهشتی آزادشهر واریز و یا ضمانتنامه بانکی ارایه نمایند.

۷-شرکت کنندگان می‌بایست تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه مورخ ۲۵/۰۴/۱۳۹۹ نسبت به ارایه مدارک در سه پاکت سربسته که پاکت الف: حاوی اسناد و مدارک و تأییدیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران پاکت ب: اصل فیش سپرده و پاکت ج: حاوی برگ پیشنهاد قیمت خواهد بود اقدام نمایند.

۸-جلسه کمیسیون عالی معاملات روز پنج‌شنبه مورخ ۲۶/۰۴/۹۹ ساعت ۱۲:۰۰ ظهر در محل شهرداری آزادشهر تشکیل و برنده مزایده اعلام خواهد شد.

۹-به پیشنهادات مشروط، مخدوش و مبهم به هیچ عنوان ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۱۰-کلیه هزینه‌های تعمیرات در طول بهره برداری و اورهال در اتمام قرارداد به عهده بهره بردار خواهد بود.

۱۱-پیشنهاد دهندگان باید شرایط آگهی را به دقت مطالعه نموده و با آگاهی کامل از مفاد آن نسبت به تکمیل فرم تقاضا واریز مبلغ سپرده اقدام و مدارک در خواستی را به طور کامل ارایه نمایند.

۱۲-آیین‌نامه مالی شهرداری‌ها نیز حاکم بر مزایده می‌باشد.

۱۳-در زمان انعقاد قرارداد ۱۰% مبلغ کل قرارداد (دو ساله) ضمانت‌بانکی یا وجه نقد به حساب سپرده واریز گردد. به عنوان حسن انجام تعهدات و یک فقره چک ضمانتی به مبلغ ۲۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال ضمانتنامه بانکی معتبر ارایه گردد.

۱۴-شماره تماس: ۳-۳۵۷۲۲۳۱۲-۰۱۷