۳۰۱۱ مناقصه – شركت ارتباطات سيار ايران – سوییچ های لایه دو، سوییچ‌های لایه سه و روترهای شبکه

فراخوان شناسایی تولید کنندگان تجهیزات شبکه (سوییچ و روتر) شركت ارتباطات سيار ايران (همراه اول) به منظور تأمین نیازمندی‌های خود در حوزه تجهیزات شبکه از تولید کنندگان تجهیزات ذیل که محصول آزمایشگاهی و یا تجاری با طراحی و ساخت کاملا بومی دارند تقاضا دارد اطلاعات خود را تا تاریخ ۲۸ تیرماه ۱۳۹۹ در پایگاه اینترنتی […]

فراخوان شناسایی تولید کنندگان تجهیزات شبکه (سوییچ و روتر)

شركت ارتباطات سيار ايران (همراه اول) به منظور تأمین نیازمندی‌های خود در حوزه تجهیزات شبکه از تولید کنندگان تجهیزات ذیل که محصول آزمایشگاهی و یا تجاری با طراحی و ساخت کاملا بومی دارند تقاضا دارد اطلاعات خود را تا تاریخ ۲۸ تیرماه ۱۳۹۹ در پایگاه اینترنتی تأمین کنندگان همراه اول وارد نمایند.

همچنین متقاضیان، نسبت به ارایه کلیه مستندات با ثبت عنوان “فراخوان تجهیزات شبکه مربوط به مرکز تحقیق و توسعه” بر روي پاكت، به آدرس: تهران، ميدان ونک، انتهای خيابان ونک، جنب فروشگاه همراه اول، پلاک ۱۱۴، ساختمان شماره ۳همراه اول، طبقه ۴، مرکز تحقیق و توسعه همراه اول کدپستی: ۱۹۹۱۹۵۳۸۸۵ اقدام نمایند.

تجهیزات:

        سوییچ های لایه دو، سوییچ‌های لایه سه و روترهای شبکه

        ظرفیت‌های گذردهی ۱۰Gbps الی ۱۰Tbps.

موارد مورد نیاز:

        اساسنامه شرکت

        رزومه شرکت

        لیست محصولات شرکت در حوزه‌های مربوطه به همراه datasheet محصولات

متقاضیان می‌بایست امکان بازدید از توانمندی‌ها و محصولات شرکت را پس از ثبت نام فراهم نمایند. پس از ارزیابی و بررسی مدارک متقاضیان، از ثبت نام کنندگانی که محصول کاملا بومی دارند جهت ارایه پیشنهاد دعوت به عمل می‌آید.

شرکت ارتباطات سیار ایران