۳۰۲۳ مناقصه – شرکت ارتباطات سیار ایران – خرید تجهیزات پسیو مراکز داده

آگهی مناقصه عام یک مرحله‌ای شماره ۲۰/۹۹ س با موضوع تجهیزات پسیو مراکز داده شرکت ارتباطات سیار ایران در نظر دارد خرید تجهیزات پسیو مراکز داده را از طریق مناقصه عام یک مرحله‌ای و براساس طرح قرارداد، شرایط مناقصه، مشخصات فنی و مستندات موجود به انجام برساند. لذا داوطلبان شرکت در مناقصه می‌توانند از تاریخ ۰۶/۰۵/۹۹ […]

آگهی مناقصه عام یک مرحله‌ای شماره ۲۰/۹۹ س

با موضوع تجهیزات پسیو مراکز داده

شرکت ارتباطات سیار ایران در نظر دارد خرید تجهیزات پسیو مراکز داده را از طریق مناقصه عام یک مرحله‌ای و براساس طرح قرارداد، شرایط مناقصه، مشخصات فنی و مستندات موجود به انجام برساند.

لذا داوطلبان شرکت در مناقصه می‌توانند از تاریخ ۰۶/۰۵/۹۹ لغایت ۱۲/۰۵/۹۹ پس از اسکن نمودن رسید بانکی مبنی بر واریز مبلغ ۱٫۰۰۰٫۰۰۰(یک میلیون)ریال به حساب شماره ۱۸۶۴۴۶۴۴۰۹ بانک ملت شعبه ونک تک به نام شرکت ارتباطات سیار ایران با شناسه پرداخت ۱۷۰۰۰۹۹۲۱۷۱۸۲۲۶ (به واریزی‌های بدون شناسه واریز ترتیب اثر داده نخواهد شد) و معرفینامه (شماره مناقصه درخواستی، موضوع مناقصه، معرفی کارشناس خریدار اسناد مناقصه به همراه شماره مستقیم در معرفینامه دارای سربرگ و با مهر و امضا و معتبر الزامی است) به آدرس‌های(۸۸۶۴۱۰۰۹)z.baghsheykhi@mci.ir،(۸۱۷۱۲۳۸۲)s.beheshti@mci.ir (81712393) a.shariati@mci.ir ایمیل نمایند. پس از بررسی مدارک ارسالی، اسناد مناقصه به آدرس ایمیلی که در مدارک واصل شده ارسال خواهد شد. خریداران اسناد پس از دریافت اسناد مناقصه و با توجه کامل به مندرجات آنها اسناد مزبور را مهر و امضا کرده و به ضمیمه پیشنهاد خود حداکثر تا ساعت ۱۵:۰۰روز سه‌شنبه مورخ ۲۱/۰۵/۹۹ به نشانی: میدان ونک، خیابان ونک، برج همراه، دبیرخانه مستقر در لابی تسلیم نمایند. کمیسیون معاملات در روز چهارشنبه مورخ ۲۲/۰۵/۹۹ رأس ساعت ۱۴:۰۰ بعد از ظهر در طبقه ۳، واحد ۳، برج همراه تشکیل و نسبت به پیشنهادات رسیده بدون حضور نماینده شرکت‌ها (بدلیل جلوگیری از شیوع بیماری کرونا)اتخاذ تصمیم خواهد نمود.

ضمناً مبلغ تضمین شرکت در مناقصه ۵۶۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال (پانصد و شصت میلیون ریال) می‌باشد که لازم است به صورت ضمانتنامه بانکی و یا چک بانکی تضمین شده ارایه شود. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مشخصات فنی با شماره تلفن: ۸۱۷۱۶۶۰۴ و ۵۶۲۲۷۰۱-۰۹۱۲ و درباره موارد بازرگانی با شماره تلفن: ۸۱۷۱۲۵۵۷ و ۵۶۴۷۲۸۱-۰۹۱۲ تماس حاصل نمایید.

لازم به ذکر است مناقصه‌گران برای یک نوبت بایستی به سایت تأمین کنندگان همراه اول به نشانی www.mci.ir/tamin مراجعه نموده و نسبت به ثبت نام و تکمیل مدارک خود در این سایت اقدام نمایند. سایر موارد در اسناد مناقصه درج گردیده است.