۳۰۲۶ مزایده – اداره تصفیه امور ورشکستگی تهران – فروش تعدادی اقلام و ماشین آلات منصوب در کارخانه شرکت ورشکسته پلاستی پک

آگهی حراج اداره تصفیه امور ورشکستگی تهران به قائم مقامی از سوی شرکت ورشکسته پلاستی پک در نظر دارد نسبت به فروش تعدادی اقلام و ماشین آلات منصوب در کارخانه به شرح کارشناسی متعلق به شرکت فوق از طریق حراج  و با شرایط ذیل در ساعت ۱۲:۰۰ روز سه‌شنبه مورخ ۲۱/۰۵/۹۹ در محل اداره تصفیه […]

آگهی حراج

اداره تصفیه امور ورشکستگی تهران به قائم مقامی از سوی شرکت ورشکسته پلاستی پک در نظر دارد نسبت به فروش تعدادی اقلام و ماشین آلات منصوب در کارخانه به شرح کارشناسی متعلق به شرکت فوق از طریق حراج  و با شرایط ذیل در ساعت ۱۲:۰۰ روز سه‌شنبه مورخ ۲۱/۰۵/۹۹ در محل اداره تصفیه امور روشکستگی تهران به نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان پاکستان، کوچه چهارم، پلاک۱۰ اقدام نماید.

مشخصات مورد حراج

شامل تعدادی دستگاه و ماشین آلات تولید فیلم تک لایه و ماشین آلات برش فیلم پلاستیک و دستگاه دوخت کیسه‌های پلاستیک و غیره به شرح کارشناسی موجود که توسط کارشناس رسمی دادگستری به مبلغ ۸٫۳۶۶٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال برآورد گردیده است.

شرایط شرکت در جلسه حراج:

۱-فروش نقدی است ۲-پیشنهادها باید در پاکت لاک و مهر شده با ذکر جمله مربوط به حراج شرکت فوق و مشخصات کامل و محل اقامت پیشنهاد دهنده در روی پاکت تا ساعت ۱۰:۰۰ صبح روز سه‌شنبه مورخ ۲۱/۰۵/۹۹ به دبیرخانه اداره تصفیه امور ورشکستگی تهران خیابان شهید بهشتی، خیابان پاکستان، کوچه چهارم، پلاک ۱۰ تسلیم شود ۳-کلیه هزینه‌های مربوط به معامله بالمناصفه به عهده طرفین و مراجعه به ادارات ذیربط جهت انتقال اسناد به عهده خریدار می‌باشد. ۴-پیشنهاددهندگان باید حداقل ۱۰% مبلغ پیشنهادی را نقداً فر المجلس و الباقی ثمن معامله را حداکثر ظرف مدت ۴۸ ساعت پرداخت و نسبت به تحویل اموال مورد حراج اقدام نماید. ۵-به پیشنهادات مبهم، مشروط و برخلاف شرایط این آگهی ترتیب اثر داده نخواهد شد. ۶-اداره تصفیه در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادات مختار است. ۷-چنانچه خریدار به تعهدات خود عمل ننماید علاوه بر جبران خسارات وارده نسبت به فروش مجدد اموال مورد حراج اقدام خواهد شد. ۸-داوطلبین برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به اداره تصفیه امور ورشکستگی تهران مراجعه نمایند.