۳۰۴۰ مناقصه – شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی – بهره برداری،نگهداری،تعمیرات و رفع اتفاقات انشعابات،شبکه و خط انتقال فاضلاب

  آگهی  تجدید مناقصه عمومی یک مرحله‌ای فشرده   شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی در نظر دارد نسبت به برگزاری مناقصه عمومی یک مرحله‌ای فشرده به شرح زیر اقدام نماید.   لذا کلیه مناقصه‌گران واجد شرایط می‌توانند به دو شیوه زیر اسناد مناقصه را دریافت نمایند:      موضوع مناقصه مبلغ برآورد اولیه    (ریال) مدت […]

 

آگهی  تجدید مناقصه عمومی یک مرحله‌ای فشرده

 

شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی در نظر دارد نسبت به برگزاری مناقصه عمومی یک مرحله‌ای فشرده به شرح زیر اقدام نماید.

 

لذا کلیه مناقصه‌گران واجد شرایط می‌توانند به دو شیوه زیر اسناد مناقصه را دریافت نمایند:

    

موضوع مناقصه

مبلغ برآورد اولیه    (ریال)

مدت اجرا (ماه)

صلاحیت و ظرفیت مورد نیاز

تضمین شرکت در مناقصه (ریال)

قیمت اسناد (ریال)

محل تأمین اعتبار

بهرهبرداری،نگهداری،تعمیرات و رفع اتفاقات انشعابات،شبکه و خط انتقال فاضلاب شهرهای سلماس و قره ضیاء الدین

۷٫۹۶۹٫۱۴۹٫۱۷۴

۱۲

پایه ۵ رشته آب و همچنین صلاحیت رتبه ۴ بهره برداری از تأسیسات فاضلاب از شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و گواهی صلاحیت ایمنی از اداره کار

۳۹۹٫۰۰۰٫۰۰۰

۵۰۰٫۰۰۰

داخلی (جاری و سرمایه‌ای)

 

 

 

 

 

۱ ) از تاریخ ۲۷/۰۵/۱۳۹۹ لغایت ۰۲/۰۶/۱۳۹۹ با ارایه معرفی‌نامه کتبی و رسید واریز مبلغ مندرج در جدول فوق به حساب جاری سیبا شماره ۰۱۰۵۷۱۹۷۷۴۰۰۵ نزد بانک ملی، اسناد ارزیابی کیفی و اسناد مناقصه را از نشانی: ارومیه، چهار راه مخابرات، شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی  «دفتر حقوقی و قراردادها» اخذ و پس از تکمیل عودت نمایند. و برای کسب اطلاعات بیشتر در ارومیه با شماره ۳۱۹۴۵۳۷۴-۰۴۴(دفتر حقوقی و قراردادها) تماس حاصل فرمایند.

۲) واریز مبلغ مندرج در جدول فوق به حساب جاری سیبا شماره ۰۱۰۵۷۱۹۷۷۴۰۰۵ نزد بانک ملی و دریافت اسناد در بازه زمانی تعیین شده در بند یک (۱) از پایگاه ملی اطلاع رسانی مناقصات به آدرس « http://iets.mporg.ir ».

با توجه به احتمال نیاز به مکاتبات و یا اصلاحیه‌های بعدی در خصوص اسناد مناقصه و غیره الزامی است مناقصه‌گر به هنگام دریافت اسناد از سایت اینترنتی نسبت به ثبت مشخصات مورد نیاز: ۱- عنوان مناقصه ۲- نام شرکت ۳- مدیر عامل ۴- پست الکترونیکی ۵- شماره تلفن، فکس، همراه ۶- آدرس، در سایت اقدام و فیش واریزی از بابت خرید اسناد را حداکثر تا ۴۸ ساعت پس از پایان زمان فروش اعلام شده با درج مشخصات بالا بر روی فیش به مسئول مناقصه تحویل و یا به شماره ۳۱۹۴۵۳۷۶-۰۴۴ فکس نمایند.

بدیهی است در صورت عدم اطلاع رسانی به کارفرما و همچنین عدم تحویل فیش ،امکان مکاتبه با مناقصه‌گر مقدور نبوده و مسئولیت ناشی از عدم دریافت اصلاحیه‌های احتمالی اسناد به عهده مناقصه‌گر خواهد بود. همچنین فیش‌های واریزی خارج از بازه زمانی تعیین شده، قابل قبول نبوده و در لیست مناقصه‌گران قرار نخواهد گرفت.

ضمناً مناقصه‌گران باید فیش واریزی را روز تحویل اسناد به مسئول مناقصه تحویل دهند.

آخرین مهلت تسلیم اسناد ارزیابی کیفی و پاکات مناقصه ساعت ۱۰:۰۰ صبح مورخ ۱۸/۰۶/۱۳۹۹ محل ارومیه، چهار راه مخابرات، دبیرخانه شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی (پس از رؤیت دفتر حقوقی و قراردادها) می‌باشد.

توجه: لازم به ذکر است با توجه به برگزاری مناقصه به روش فشرده می‌بایستی اسناد و مدارک ارزیابی کیفی در پاکت لاک و مهر شده مجزا از پاکت مناقصه لاک و مهر شده حاوی پاکات (الف و ب و ج) پس از رؤیت دفتر حقوقی و قراردادها تحویل دبیرخانه شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی گردد.

گشایش پاکات مناقصه رأس ساعت ۱۱:۰۰ مورخ۱۸/۰۶/۱۳۹۹ خواهد بود.

تاریخ نشر آگهی نوبت اول: ۲۷/۰۵/۱۳۹۹        تاریخ نشر آگهی نوبت دوم: ۲۹/۰۵/۱۳۹۹

شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی (سهامی خاص)     

  (هزینه چاپ آگهی به عهده برنده مناقصه می‌باشد)