۳۰۴۸ مناقصه – شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران – عملیات اجرایی مخزن ۲۰۰ مترمکعبی روستای گورسفید مجتمع مهاباد شهرستان فیروزکوه

آگهی فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله­ای با ارزیابی کیفی فشرده (نوبت اول) شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران به نمایندگی از آب و فاضلاب استان تهران به استناد آیین نامه­های اجرایی قانون برگزاری مناقصات در نظر دارد، مناقصه عمومی یک مرحله­ای با ارزیابی کیفی فشرده به شماره مناقصه (۲۰۹۹۰۷۰۰۰۲۰۰۰۰۴۴) در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت […]

آگهی فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله­ای با ارزیابی کیفی فشرده (نوبت اول)

شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران به نمایندگی از آب و فاضلاب استان تهران به استناد آیین نامه­های اجرایی قانون برگزاری مناقصات در نظر دارد، مناقصه عمومی یک مرحله­ای با ارزیابی کیفی فشرده به شماره مناقصه (۲۰۹۹۰۷۰۰۰۲۰۰۰۰۴۴) در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) با اطلاعات مشروحه ذیل را به پیمانکاران واجد شرایط واگذار نماید.

نام دستگاه مناقصه­گزار:

کارفرما: شرکت آب و فاضلاب استان تهران

نماینده مجری طرح: شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران

موضوع مناقصه: عملیات اجرایی مخزن ۲۰۰ مترمکعبی روستای گورسفید مجتمع مهاباد شهرستان فیروزکوه

مبلغ برآورد اولیه: ۵٫۶۳۸٫۰۳۲٫۷۸۵ (پنج میلیارد و ششصد و سی هشت میلیون و سی و دو هزار و هفتصد و هشتاد و پنج) ریال

مبلغ سپرده شرکت در مناقصه: ۲۸۱٫۹۰۱٫۶۳۹ ریال در وجه شرکت آب و فاضلاب استان تهران

محل اجرا: محدوده شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران

مدت اجرای کار: ۲ ماه

پیمانکاران واجد شرایط: مناقصه‌گران دارای حداقل رتبه ۵ آب و یا ابنیه (به شرطی که دارای ظرفیت آماده به کار برای پروژه حاضر باشد) و دارای گواهی HSE در صورت کسب امتیاز کیفی می‌توانند شرکت نمایند.

تاریخ، مهلت، محل و مبلغ دریافت اسناد: از آگهی نوبت اول مورخ ۰۵/۰۶/۹۹ تا مورخ ۱۳/۰۶/۹۹ نسبت به خرید اسناد از طریق سامانه تدارکات الکترونیکي دولت اقدام نمایند. قیمت اسناد برابر با ۵۰۰٫۰۰۰ ریال می­باشد. مناقصه‌گران می‌توانند یک سری کامل از اسناد را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت دریافت نمایند. مبلغ واریز شده، غیر قابل استرداد است.

محل خرید اسناد: سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس www.setadiran.ir

تاریخ، مهلت و محل تحویل اسناد: پیشنهادها باید حداکثر تا ساعت ۱۵:۰۰ مورخ ۲۵/۰۶/۹۹ در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس www.setadiran.ir  بارگذاری گردند و حداکثر تا ساعت ۱۵:۰۰ همان روز یک نسخه از فیزیک پاکت (الف) را به نشانی: تهران، رودهن، بلوار امام، خیابان پاسداران، پلاک ۶۱، طبقه همکف، دبیرخانه، تلفن: ۷۶۵۰۳۱۱۷ تحویل گردد.

محل تأمین اعتبار: از محل اعتبارات عمرانی به شماره طرح ۱۵۰۳۰۰۳۰۰۶ و به صورت نقدی و اسناد خزانه و سایر موارد مندرج در موافقتنامه تأمین می‌گردد.

زمان و محل گشایش پاكات: پاکات در ساعت ۰۹:۳۰ صبح مورخ ۲۶/۰۶/۹۹ در کمیسیون مناقصات واقع درخیابان فاطمی، نبش حجاب، شرکت آب و فاضلاب استان تهران، ساختمان شیشه‌ای، طبقه همکف، ذیحسابی باز و نتیجه مناقصه اعلام می‌گردد.