۳۰۴۹ مناقصه – دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان همدان – واگذاری امور تایپ و اسکن نامه‌های اداری دانشکده‌های سایت مرکزی

آگهی مناقصه عمومی ۱۵۱/۹۹ دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان همدان در نظر دارد مناقصه عمومی واگذاری امور تایپ و اسکن نامه‌های اداری دانشکده‌های سایت مرکزی دانشگاه به میزان ۴۷۷۵ ساعت ماهیانه به شماره ۲۰۹۹۰۰۰۲۳۶۰۰۰۰۶۰ را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به شرکت‌های دارای تأیید صلاحیت از سازمان تعاون، کار […]

آگهی مناقصه عمومی

۱۵۱/۹۹

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان همدان در نظر دارد مناقصه عمومی واگذاری امور تایپ و اسکن نامه‌های اداری دانشکده‌های سایت مرکزی دانشگاه به میزان ۴۷۷۵ ساعت ماهیانه به شماره ۲۰۹۹۰۰۰۲۳۶۰۰۰۰۶۰ را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به شرکت‌های دارای تأیید صلاحیت از سازمان تعاون، کار و رفاه اجتماعی واگذار نماید.

کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارایه پیشنهاد مناقصه‌گران و گشایش پاکت‌ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد.

مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت: از مورخ ۰۶/۰۶/۹۹ لغایت مورخ۱۵/۰۶/۹۹

مهلت زمانی اعاده پیشنهاد: از مورخ۱۶/۰۶/۹۹ لغایت ساعت ۱۴:۰۰روز سه‌شنبه مورخ۲۵/۰۶/۹۹

زمان گشایش پاکت‌ها در سامانه: چهارشنبه  مورخ۲۶/۰۶/۹۹در دفتر مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه

تضمین شرکت در مناقصه: یک طغری ضمانتنامه بانکی به مبلغ ۵۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال که حداقل سه ماه اعتبار داشته و برای سه ماه دیگر قابل تمدید باشد در وجه دانشگاه علوم پزشکی همدان(دقیقاً به نام موضوع مناقصه) یا ضمانتنامه‌های صادر شده از مؤسسات اعتباری غیر بانکی دارای مجوز از بانک مرکزی و یا واریز وجه نقد به شماره حساب جاری ۱۵۶۶۴۸۶۶۰بانک رفاه شعبه شریعتی

 تضمین شرکت در مناقصه را در پاکت (الف) سامانه تدارکات الکترونیکی دولت بارگذاری و اصل آن را طبق زمان اعاده پیشنهاد به‌آدرس: همدان،بلوار آیت ا… کاشانی،ساختمان شماره۳، ستاد دانشگاه علوم پزشکی، دفتر مدیریت حراست دانشگاه تحویل نمایید.

– شرکت کنندگان در مناقصه باید جهت دریافت اسناد مبلغ ۳۰۰٫۰۰۰ ریال به شماره حساب بانک ملی۲۱۷۸۰۶۵۷۵۷۰۰۲ با شناسه ملی ۱۷۱۷۰۰۰۱۵۳۱۰۰۲۴ واریز نمایند.

– کد اقتصادی، شناسه ملی و کدپستی دانشگاه علوم پزشکی به ترتیب ذیل می‌باشد:

۴۱۱۳۷۶۷۱۶۳۹۱، ۱۴۰۰۲۶۰۳۸۱۸، ۶۵۱۷۶۱۹۶۵۳۵۱

هزینه درج آگهی به عهده برنده مناقصه می‌باشد.

برگزاری مناقصه صرفاً از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت می‌باشد و کلیه مراحل فرآیند مناقصه شامل خرید و دریافت اسناد مناقصه،پرداخت تضمین شرکت در مناقصه، ارسال پیشنهاد قیمت و اطلاع از وضعیت برنده بودن مناقصه‌گران محترم از این طریق امکان‌پذیر می‌باشد.