۳۰۵۱ مناقصه – اداره کل راه آهن فارس – شناسایی سرمایه‌گذار ساختمان نیمه تمام نمازخانه ایستگاه شیراز

 وزارت راه وشهرسازی                                      راه آهن جمهوري اسلامي ايران (سهامي خاص)                       اداره کل راه آهن فارس باسمه تعالي آگهي فراخوان عمومی شناسایی سرمایه‌گذار این اداره کل در نظر دارد به استناد نامه شماره ۴۵۹۴۴/۶۲/ص مورخه ۱۳/۰۵/۹۹ دفتر سرمایه گذاری و اقتصاد و حمل و نقل راه آهن ج. ا. ا،ساختمان نیمه تمام نمازخانه ایستگاه شیراز (تصویر […]

 وزارت راه وشهرسازی                                     

راه آهن جمهوري اسلامي ايران (سهامي خاص)                      

اداره کل راه آهن فارس

باسمه تعالي

آگهي فراخوان عمومی شناسایی سرمایه‌گذار

این اداره کل در نظر دارد به استناد نامه شماره ۴۵۹۴۴/۶۲/ص مورخه ۱۳/۰۵/۹۹ دفتر سرمایه گذاری و اقتصاد و حمل و نقل راه آهن ج. ا. ا،ساختمان نیمه تمام نمازخانه ایستگاه شیراز (تصویر ذیل)را که دارای ۱۳۵۰متر مربع زیر بنا و ۶۰ % پیشرفت فیزیکی بوده و در موقعیتی مناسب بر بلوار اصلی  و در مجاورت درب ورودی ایستگاه راه آهن شیراز قرار دارد را از طریق شناسایی و انتخاب سرمایه‌گذار واجد شرایط به روش BOTبا شرایط توافقی و با کاربری‌های متناسب برای محدوده تعریف شده، تغییر کاربری دهد.

لذا از سرمایه گذاران محترم خواهشمند است در صورت تمایل ضمن بازدید از محل پروژه،طرح‌های پیشنهادی خود را در زمینه انواع کاربری‌ها و موضوعات مختلف به همراه آنالیز هزینه و درآمد،مبلغ سرمایه‌گذاری،توانمندی مالی،رزومه کاری و طول دوره سرمایه گذاری به اداره کل راه آهن فارس، اداره تدارکات و پشتیبانی این اداره کل ارسال فرمایند.مبلغ پیش بینی جهت سرمایه گذاری بیش از ۳۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال اعلام می‌گردد.

 شماره تماس جهت هماهنگی‌های لازم و هر گونه سوالات احتمالی به شرح ذیل می‌باشد:

۱ – اداره تدارکات و پشتیبانی آقای خسروی ۳۶۱۹۲۲۵۴-۰۷۱

۲ – دفتر فنی و کنترل پروژه خانم کریمی پور  ۳۶۱۹۲۳۱۹-۰۷۱

۳ – دفتر سرمایه گذاری آقای زنده دل   ۳۶۱۹۲۴۴۱-۰۷۱

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اداره تدارکات و پشتیبانی اداره کل راه آهن فارس