۳۰۶۳ مناقصه – شهرداری اصفهان – خريد، نصب و راه اندازي تابلوهاي متغيرخبريVMS شهر اصفهان

آگهي مناقصه عمومي خريد، نصب و راه اندازي تابلوهاي متغيرخبريVMS شهر اصفهان  شهرداری اصفهان در نظر دارد در راستای به كارگيري و توسعه سيستم حمل و نقل هوشمند، نسبت به برگزاري مناقصه عمومي و انتخاب پیمانکاران ذیصلاح جهت خريد، نصب و راه اندازي تابلوهاي متغيرخبريVMS به شرح ذیل اقدام نماید:   تذکرات: ·  واجدین شرایط […]

آگهي مناقصه عمومي خريد، نصب و راه اندازي تابلوهاي متغيرخبريVMS شهر اصفهان

 شهرداری اصفهان در نظر دارد در راستای به كارگيري و توسعه سيستم حمل و نقل هوشمند، نسبت به برگزاري مناقصه عمومي و انتخاب پیمانکاران ذیصلاح جهت خريد، نصب و راه اندازي تابلوهاي متغيرخبريVMS به شرح ذیل اقدام نماید:

 

تذکرات:

·  واجدین شرایط می‌توانند از تاریخ ۲۴/۰۶/۹۹ تا ۰۷/۰۷/۹۹ همه روزه به استثناي ایام تعطیل، در ساعات اداری به حوزه معاونت حمل ونقل و ترافیک ((به آدرس: اصفهان، بزرگراه شهيد چمران، نرسيده به پل چمران، ابتدای خیابان اشراق شمالی، روبروی پارگینک شهید چمران، طبقه دوم، اداره پیمان)) مراجعه و با ارایه معرفینامه کتبی معتبر از شركت و اصل فیش واریزی خرید اسناد، نسبت به دریافت اسناد مناقصه اقدام نمايند.

·  شایان ذکر است هزینه خرید اسناد مناقصه به مبلغ ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ریال بوده، که می‌بایست طی فیش واریزی به شماره حساب۱۰۰۲۷۶۰۰۰۱۳ بانک شهر  به نام شهرداری اصفهان واریز شود.

·  درضمن تلفن پاسخگویی به سئوالات فني احتمالی متقاضیان شرکت در مناقصه ۳۲۲۰۰۲۴۲ و۳۲۲۰۰۲۴۳ (داخلی ۱۰۴) مي‌باشد.

·  کلیه اسناد مناقصه می‌بایست توسط شرکت کننده، تأیید، مهر و امضا شده و طبق شرایط مناقصه ضمیمه پیشنهاد گردد.

·  شرکت کنندگان می‌بایست پیشنهادات خود را از تاریخ ۰۸/۰۷/۹۹ لغایت ۰۹/۰۷/۹۹ و حداکثر تا ساعت ۱۲:۰۰، به دبيرخانه حراست حوزه معاونت حمل و نقل و ترافيك به آدرس مذكور تحویل نمایند. بدیهی است دریافت پاکت‌ها بعد از ساعت مقرر امکان پذیر نمی‌باشد.

·  تاریخ گشایش پاکت‌ها مورخ ۱۲/۰۷/۹۹ می‌باشد که حضور نماینده تام الاختیار و مطلع به آنالیز قیمت پیشنهادی و موارد فني، با معرفینامه کتبی از پیمانکار، در روز گشایش پاکت‌ها جهت ارایه توضیحات تکمیلی احتمالی در محل معاونت حمل و نقل و ترافیک الزامی است.

·  شهرداری اصفهان در رد یک يا تمام پیشنهادات مختار است.

·  برنده مناقصه جهت عقد قرارداد باید معادل ۱۰ درصد مبلغ مورد پیمان را به عنوان تضمین تعهدات پیمان به صورت ضمانتنامه بانکی، به شهرداری تسلیم نماید.

·  هرگاه برندگان اول و دوم مناقصه حاضر به انعقاد قرارداد نشوند سپرده آنان به ترتیب ضبط خواهد شد.

·  سایر اطلاعات و جزئیات مربوطه، در اسناد مناقصه درج گردیده است.

·  جهت دریافت اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی http://www.isfahan.ir مراجعه نمایید.

 

 

معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان