۳۰۶۵ مناقصه – شهرداری مشهد- سازمان حمل و نقل و ترافیک مشهد – خرید لوله افقی هندریل و پایه مربوطه

                                                                                                                          آگهي مناقصه عمومی ۱-خریدار: شهرداری مشهد- سازمان حمل و نقل و ترافیک مشهد ۲-موضوع مناقصه: خرید لوله افقی هندریل و پایه مربوطه. ۳-مبلغ برآورد: ۶٫۱۵۶٫۰۰۰٫۰۰۰(شش میلیارد و یکصد و پنجاه و شش میلیون) ریال، به صورت صد در صد نقد و براساس فهرست بهای ترافیکی پيش بيني مي­گردد. ۴-مبلغ تضمين شرکت در […]

                                                                                                                     

 

 

آگهي مناقصه عمومی

۱-خریدار: شهرداری مشهد- سازمان حمل و نقل و ترافیک مشهد

۲-موضوع مناقصه: خرید لوله افقی هندریل و پایه مربوطه.

۳-مبلغ برآورد: ۶٫۱۵۶٫۰۰۰٫۰۰۰(شش میلیارد و یکصد و پنجاه و شش میلیون) ریال، به صورت صد در صد نقد و براساس فهرست بهای ترافیکی پيش بيني مي­گردد.

۴-مبلغ تضمين شرکت در مناقصه: مبلغ ۳۰۷٫۸۰۰٫۰۰۰(سیصد و هفت میلیون و هشتصد هزار) ریال مي‌باشد كه به صورت واریز فیش نقدی و یا ارایه ضمانتنامه بانکی به دستگاه مناقصه‌گزار تسليم گردد.

۵-مدت زمان اجرای کار: سه ماه شمسی

۶-محل، زمان و مهلت دریافت اسناد: تمامی اشخاص حقوقی واجد شرایط، می‌توانند برای دریافت اسناد از تاریخ ۲۷/۰۶/۱۳۹۹ تا ۰۹/۰۷/۱۳۹۹ به تارنمای www.ets.mashhad.ir،  مراجعه نموده و پس از ثبت نام در سامانه تأمین کنندگان و تأیید از سوی دستگاه مناقصه‌گزار، نسبت به دریافت اسناد مناقصه اقدام نمایند.

۷-محل/ زمان تحویل پیشنهادات: آخرين مهلت تسليم پيشنهادها به دبیرخانه سازمان، ساعت ۱۳:۰۰ روز پنج‌شنبه مورخ۱۰/۰۷/۱۳۹۹ مي‌باشد.

۸-محل/زمان گشایش پیشنهادات: ساعت ۱۰:۰۰ روز شنبه مورخ۱۲/۰۷/۱۳۹۹، انتهای خیابان فدائیان اسلام، ساختمان معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد، طبقه همکف، سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداری مشهد.

متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۳۳۴۴۸۴۷۲-۰۵۱ تماس حاصل فرمایند.