۳۰۶۶ مناقصه – شرکت پتروشیمی بوعلی سینا – تعمیرات اساسی کف و سقف شناور تانک TK-2001Aمجتمع

مناقصه عمومی شرکت پتروشیمی بوعلی سینا در نظر دارد تعمیرات اساسی کف و سقف شناور تانک TK-2001Aمجتمع خود را واقع در ماهشهر، منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بندر امام خمینی (ره)،سایت ۴، از طریق مناقصه عمومی یک مرحله ای با ارزیابی کیفی به اشخاص توانمند و واجد شرایط در این زمینه واگذار نماید. ۱-   مهلت دریافت […]

مناقصه عمومی

شرکت پتروشیمی بوعلی سینا در نظر دارد تعمیرات اساسی کف و سقف شناور تانک TK-2001Aمجتمع خود را واقع در ماهشهر، منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بندر امام خمینی (ره)،سایت ۴، از طریق مناقصه عمومی یک مرحله ای با ارزیابی کیفی به اشخاص توانمند و واجد شرایط در این زمینه واگذار نماید.

۱-   مهلت دریافت اسناد مناقصه:ده روز پس از انتشار نوبت دوم آگهی به نشانی مندرج در بند ۵٫

۲-   آخرین مهلت تسلیم پاکت های مناقصه(الف،ب،ج)و ارزیابی کیفی:ده روز پس از خاتمه مهلت دریافت اسناد مناقصه مندرج در بند ۵٫

۳-   مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: ۲٫۳۵۸٫۳۲۰٫۰۰۰(دو میلیارد وسیصد و پنجاه و هشت میلیون و سیصد وبیست هزار)ریال به صورت ضمانتنامه بانکی معتبر یا سپرده نقدی در وجه شرکت پتروشیمی بوعلی سینا می باشد.

۴-   زمان گشایش پاکت‌های مناقصه:یک هفته پس از آخرین مهلت ارایه پیشنهادها می باشد.

۵-   متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت اسناد مناقصه به سایت اینترنتی شرکت پتروشیمی بوعلی سینا به نشانی :WWW.BSPC.IR مراجعه نمایند.

 

                                                      روابط عمومی

                                               شرکت پتروشیمی بوعلی سینا