۳۰۷۴ مناقصه – شرکت ارتباطات سیار ایران – خرید ۲۰۷۱ دستگاه انواع دکل در پنج بخش

آگهی مناقصه عام دو مرحله‌ای شماره۳۰/۹۹س با موضوع خرید ۲۰۷۱   دستگاه انواع دکل در پنج بخش                                                                                                                                         شرکت ارتباطات سیار ایران در نظر دارد خرید ۲۰۷۱ دستگاه انواع دکل در پنج بخش را از طریق مناقصه عام دو مرحله‌ای صد در صد ریالی و براساس شرایط مناقصه، طرح قرارداد و ضمائم پیوست از شرکت‌های تولید […]

آگهی مناقصه عام دو مرحله‌ای شماره۳۰/۹۹س با موضوع خرید ۲۰۷۱   دستگاه انواع دکل در پنج بخش

                                                                                                                                       

شرکت ارتباطات سیار ایران در نظر دارد خرید ۲۰۷۱ دستگاه انواع دکل در پنج بخش را از طریق مناقصه عام دو مرحله‌ای صد در صد ریالی و براساس شرایط مناقصه، طرح قرارداد و ضمائم پیوست از شرکت‌های تولید کننده داخلی که دارای مجوز فعالیت از وزارت صمت در زمینه مناقصه می‌باشند را به انجام برساند.

لذا داوطلبان شرکت در مناقصه می‌توانند از تاریخ نشر آگهی لغایت ۱۶/۰۷/۹۹پس از اسکن نمودن رسید بانکی مبنی بر واریز مبلغ ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ریال (یک میلیون ریال) به حساب شماره  ۱۸۶۴۴۶۴۴۰۹ بانک ملت شعبه ظفر کد ۶۵۸۶۲، شماره شبا ۸۷۰۱۲۰۰۲۰۰۰۰۰۰۱۸۶۴۴۶۴۴۰۹Ir  به نام شرکت ارتباطات سیار ایران با شناسه پرداخت ۱۷۰۰۰۹۹۲۱۰۲۹۲۲۷ و معرفی نامه (شماره مناقصه درخواستی، موضوع مناقصه، معرفی کارشناس خریدار اسناد مناقصه به همراه شماره مستقیم در معرفی نامه دارای سربرگ و با مهر و امضاء معتبر الزامی است)، به آدرس‌های a.shariati@mci.ir (81712393)، s.beheshti@mci.ir (81722382)، z.baghsheykhi@mci.ir (88641009) ایمیل نمایند. پس از بررسی مدارک ارسالی، اسناد مناقصه به آدرس ایمیلی که مدارک ارسال شده، ارسال خواهد شد. خریداران اسناد پس از دریافت اسناد مناقصه و با توجه به مندرجات آن‌ها اسناد مزبور را مهر و امضاء کرده و به ضمیمه پیشنهاد خود حداکثر تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ  ۰۳/۰۸/۹۹ به آدرس: میدان ونک، خیابان ونک، برج همراه، دبیرخانه لابی تا ساعت ۱۵:۰۰ تسلیم نمایند. کمیسیون معاملات در روز دوشنبه مورخ۰۵/۰۸/۱۳۹۹ رأس ساعت ۱۴:۰۰در طبقه سوم، برج همراه تشکیل و نسبت به پیشنهادات رسیده اتخاذ تصمیم خواهد نمود.

ضمناً مبلغ تضمین شرکت در مناقصه بخش اول ۲۹٫۱۲۰٫۳۵۰٫۰۰۰ریال، بخش دوم ۲۹٫۳۸۶٫۳۱۵٫۰۰۰ریال ، بخش سوم ۲۹٫۱۲۰٫۳۵۰٫۰۰۰ریال، بخش چهارم ۲۳٫۸۴۸٫۰۵۵٫۰۰۰ ریال  و بخش پنجم ۵٫۹۸۴٫۱۶۰٫۰۰۰ ریال می‌باشد که می‌بایست به صورت ضمانتنامه بانکی و یا چک بانکی تضمین شده ارایه شود. مناقصه‌گران می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۸۶۴۰۵۲۰ (آقای اسماعیلی) تماس حاصل نمایند.

لازم به ذکر است هر یک از شرکت‌های حاضر در مناقصه بایستی به سایت تأمین کنندگان همراه اول به نشانی www.mci.ir/taminمراجعه نموده و نسبت به ثبت نام و تکمیل مدارک خود در این سایت اقدام نمایند.