۳۰۷۵ مزایده – شرکت خدماتی پشتیباتی مهر۷۸ -املاک و اموال مازاد بانک کشاورزی

شرکت خدماتی پشتیباتی مهر۷۸ در نظر دارد به نیابت از بانک کشاورزی تعدادی از املاک و اموال مازاد بانک را از طریق مزایده عمومی به فروش برساند. متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر، بازدید و ارایه پیشنهادات خود از تاریخ ۰۸/۰۷/۱۳۹۹ لغایت ۲۱/۰۷/۱۳۹۹ همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۴:۳۰، با […]

شرکت خدماتی پشتیباتی مهر۷۸ در نظر دارد به نیابت از بانک کشاورزی تعدادی از املاک و اموال مازاد بانک را از طریق مزایده عمومی به فروش برساند.

متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر، بازدید و ارایه پیشنهادات خود از تاریخ ۰۸/۰۷/۱۳۹۹ لغایت ۲۱/۰۷/۱۳۹۹ همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۴:۳۰، با مراجعه به دفتر مرکزی شرکت به نشانی: تهران، خیابان انقلاب، خیابان وصال، روبروی بیمارستان البرز، بن بست فروهر، پلاک ۲ واحد سرمایه‌گذاری و املاک و یا با شماره تلفن‌های۶۶۹۶۹۴۶۶ و ۶۶۹۷۶۲۲۳  داخلی ۲۰۷-۲۰۸ تماس و یا از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (www.setadiran.ir) به شماره آگهی ۲۰۹۹۰۹۳۵۴۹۰۰۰۰۰۵ اقدام نمایند.

آخرین مهلت تحویل پاکت‌ها ساعت ۱۴:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۲۱/۰۷/۱۳۹۹ و گشایش پاکات روز سه‌شنبه ۲۲/۰۷/۱۳۹۹ رأس ساعت ۱۰:۰۰در محل شرکت صورت می‌پذیرد.