۳۰۷۹ مناقصه – شركت ارتباطات سيار ايران – خرید تعدادی ماژول سیسکو

آگهی مناقصه عام یک مرحله‌ای شماره  ۳۲/۹۹ س   شركت ارتباطات سيار ايران در نظر دارد تعدادی ماژول سیسکو به شرح مندرج در مستندات فنی، ضمائم و طرح قرارداد موجود را از طریق مناقصه عام یک مرحله‌ای از شرکت‌های واجد شرایط داخلی به صورت ارزی، ارزی-ریالی خریداری نماید. لذا داوطلبان شرکت در مناقصه می‌توانند از […]

آگهی مناقصه عام یک مرحله‌ای

شماره  ۳۲/۹۹ س

 

شركت ارتباطات سيار ايران در نظر دارد تعدادی ماژول سیسکو به شرح مندرج در مستندات فنی، ضمائم و طرح قرارداد موجود را از طریق مناقصه عام یک مرحله‌ای از شرکت‌های واجد شرایط داخلی به صورت ارزی، ارزی-ریالی خریداری نماید.

لذا داوطلبان شرکت در مناقصه می‌توانند از تاریخ نشر آگهی لغایت روز شنبه مورخ ۱۹/۰۷/۹۹ پس از اسکن نمودن رسید بانکی مبنی بر واریز مبلغ ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال (یک میلیون ریال) به حساب شماره ۱۸۶۴۴۶۴۴۰۹ بانک ملت شعبه ونک تک به نام شرکت ارتباطات سیار ایران با شناسه پرداخت ۱۷۰۰۰۹۹۲۱۷۱۸۲۲۶ (به واریزهای بدون شناسه پرداخت ترتیب اثر داده نخواهد شد) و معرفینامه کارشناس خریدار اسناد (درج شماره مناقصه درخواستی، موضوع مناقصه، نام و نام خانوادگی کارشناس خریدار اسناد مناقصه بهمراه ایمیل شرکتی و شماره مستقیم در معرفینامه دارای سربرگ و با مهر و امضاء معتبر الزامی است)، درخواست خرید اسناد را به آدرس‌های (۸۸۶۴۱۰۰۹) z.baghsheykhi@mci.ir، (۸۱۷۱۲۳۸۲)  s.beheshti@mci.irو (۸۱۷۱۲۳۹۳) a.shariati@mci.ir ایمیل نمایند.

پس از بررسی مدارک ارسالی، اسناد مناقصه به آدرس ایمیلی که در مدارک واصل شده ارسال خواهد شد. خریداران اسناد می‌بایست پس از دریافت اسناد مناقصه و با توجه کامل به مندرجات آن‌ها اسناد مزبور را مهر و امضا کرده و به ضمیمه پیشنهاد خود حداکثر تا ساعت ۱۴:۰۰ روز شنبه مورخ ۰۳/۰۸/۹۹ به نشانی: تهران، میدان ونک، خیابان ونک، برج همراه، دبیرخانه مستقر در لابی برج همراه تسلیم نمایند. کمیسیون معاملات در روز دوشنبه مورخ ۰۵/۰۸/۹۹ ساعت ۱۵:۰۰ در طبقه ۳، واحد ۳، برج همراه تشکیل و نسبت به پیشنهادات رسیده اتخاذ تصمیم خواهد نمود. ضمناً مبلغ تضمین سپرده شرکت در مناقصه  برابر ۵۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال (معادل پنجاه و یک میلیون تومان) بوده که باید به صورت ضمانتنامه بانکی و یا چک بانکی تضمین شده ارایه شود. مناقصه‌گران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۱۷۱۲۵۷۴ تماس یا به آدرس A.ataei@mci.ir ایمیل نمایند.

لازم به ذکر است هر یک از شرکت‌های حاضر در مناقصه می‌بایست به سایت تأمین کنندگان شرکت ارتباطات سیار ایران به نشانی “www.mci.ir/tamin” مراجعه نموده و نسبت به ثبت نام و تکمیل مدارک خود در این سایت اقدام نماید.  

 

                                                                         اداره کل خرید

                                                              شرکت ارتباطات سیار ایران