۳۰۸۴ مناقصه – شرکت آب و فاضلاب منطقه یک شهر تهران – اصلاح، بازسازی و توسعه هیدرولیکی شبکه توزیع آب در محدوده ناحیه دو

آگهی مناقصه عمومی یک مرحله‌ای با ارزیابی کیفی                                                      شماره ۲۰-۹۹                                                     ۱-دستگاه مناقصه‌گزار: شرکت آب و فاضلاب منطقه یک شهر تهران ۲-موضوع مناقصه: اصلاح، بازسازی و توسعه هیدرولیکی شبکه توزیع آب در محدوده ناحیه دو شرکت آب و فاضلاب منطقه یک شهر تهران ۳- برآورد مبلغ مناقصه: برابر با ۱۴٫۵۸۲٫۸۱۶٫۶۴۳ (چهارده میلیارد و پانصد و هشتاد […]

آگهی مناقصه عمومی یک مرحله‌ای با ارزیابی کیفی

                                                     شماره ۲۰-۹۹                                                    

۱-دستگاه مناقصه‌گزار: شرکت آب و فاضلاب منطقه یک شهر تهران

۲-موضوع مناقصه: اصلاح، بازسازی و توسعه هیدرولیکی شبکه توزیع آب در محدوده ناحیه دو شرکت آب و فاضلاب منطقه یک شهر تهران

۳- برآورد مبلغ مناقصه: برابر با ۱۴٫۵۸۲٫۸۱۶٫۶۴۳ (چهارده میلیارد و پانصد و هشتاد و دو میلیون و هشتصد و شانزده هزار و ششصد و چهل و سه) ریال بر اساس فهرست بهای پایه سال ۱۳۹۹

۴-مدت کار: از تاریخ ابلاغ قرارداد به مدت شش ماه شمسی

۵-شرایط شرکت کنندگان:

الف)دارای گواهی صلاحیت ایمنی از وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی

ب)دارای گواهینامه احراز صلاحیت پیمانکاری رتبه ۵ در رشته آب از معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری

د)دارای حداقل دو سابقه کاری مرتبط (اجرای بازسازی شبکه آب) در شرکت های آب و فاضلاب در ۵ سال گذشته و دارای دفتر کار در شهر تهران

۶-مهلت و نحوه و محل دریافت اسناد: حداکثر تا ساعت ۱۴:۳۰ روز ‌سه شنبه مورخ ۲۹/۰۷/۹۹ با در دست داشتن معرفی‌نامه معتبر (مشتمل بر شماره اقتصادی، شماره ثبت، کد پستی ۱۰ رقمی، شماره تلفن و نمابر) به همراه مهر شرکت و فیش بانکی پرداختی به مبلغ ۳۲۷٫۰۰۰ (سیصد وبیست و هفت هزار) ریال به حساب جاری شماره ۳-۶۶۶۶۶۵۶۵-۴۰-۸۴۷ بانک سامان شعبه تجریش به نام شرکت آب و فاضلاب منطقه یک شهر تهران به دبیرخانه شرکت واقع در میدان تجریش، خیابان شهید برادران فناخسرو، ساختمان شماره۱۸، طبقه اول مراجعه نمایند.

۷- مبلغ سپرده شرکت در مناقصه: به ميزان ۵۲۷٫۴۸۵٫۰۰۰ (پانصد و بیست و هفت میلیون و چهارصد و هشتاد و پنج هزار) ریال می باشد.

۸-محل تأمین اعتبار: بودجه جاری (طرح‌های غیر عمرانی)

۹-مهلت و محل ارایه پیشنهادات: حداکثر تا ساعت ۱۴:۳۰ روز چهارشنبه مورخ ۱۴/۰۸/۹۹ به دبیرخانه شرکت می‌باشد.

۱۰-تاریخ و محل تشکیل جلسه گشایش پاکات ارزیابی کیفی: رأس ساعت ۱۰:۳۰ روز‌شنبه مورخ۱۷/۰۸/۹۹ در محل سالن کنفرانس دستگاه مناقصه‌گزار برگزار می‌گردد.

۱۱-سایر شرایط: به پیشنهادهای فاقد امضاء، مشروط، مخدوش و پیشنهاداتی که پس از انقضاء مدت مقرر در فراخوان واصل شود، مطلقاً ترتیب اثر داده نخواهد شد. هزینه خریداسناد مناقصه قابل برگشت نمی‌باشد.سایر اطلاعات و جزئیات مربوطه در اسناد مناقصه مندرج است.

۱۲-نشانی سایت‌های اینترنتی: شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور http://www.nww.irو پایگاه ملی مناقصات ایرانhttp://iets.mporg.ir و آبفای منطقه یک www.t1ww.tpww.ir می‌باشد.