۳۰۹۰ مناقصه – شرکت آب و فاضلاب استان تهران – خرید لوله‌های فولادی پوشش شده

#هرهفته الف-ب-ایران فراخوان ارزیابی کیفی مناقصه عمومی یک مرحله‌ای شرکت آب و فاضلاب استان تهران در نظر دارد فراخوان ارزیابی کیفی جهت برگزاری مناقصه عمومی یک مرحله‌ای خرید لوله‌های فولادی پوشش شده مخزن شماره ۳ از مخازن ۱۱۸۳ غرب و حوضچه‌های خط انتقال آب از سد ماملو به شهر تهران به شماره ۲۰۹۹۰۰۵۰۷۰۰۰۰۰۱۱ را از […]

#هرهفته الف-ب-ایران

فراخوان ارزیابی کیفی مناقصه عمومی یک مرحله‌ای

شرکت آب و فاضلاب استان تهران در نظر دارد فراخوان ارزیابی کیفی جهت برگزاری مناقصه عمومی یک مرحله‌ای خرید لوله‌های فولادی پوشش شده مخزن شماره ۳ از مخازن ۱۱۸۳ غرب و حوضچه‌های خط انتقال آب از سد ماملو به شهر تهران به شماره ۲۰۹۹۰۰۵۰۷۰۰۰۰۰۱۱ را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار نماید.

کلیه مراحل برگزاری فراخوان ارزیابی کیفی از دریافت و تحویل اسناد استعلام ارزیابی کیفی تا ارسال دعوتنامه جهت سایر مراحل مناقصه و گشایش پاکت‌ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد.

لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. تاریخ انتشار فراخوان در سامانه ساعت ۱۰:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۲۸/۰۷/۱۳۹۹ می‌باشد. اطلاعات و اسناد مناقصه عمومی پس از برگزاری فرآیند ارزیابی کیفی و ارسال دعوتنامه از طریق سامانه ستاد به مناقصه‌گران ارسال خواهد شد.

پایان مهلت دریافت اسناد استعلام ارزیابی کیفی از سامانه: ساعت ۱۰:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۰۵/۰۸/۱۳۹۹

پایان مهلت ارسال پاسخ استعلام ارزیابی کیفی به سامانه: ساعت ۱۰:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۱۹/۰۸/۱۳۹۹

محل اعتبار: اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای- عمرانی

اطلاعات تماس دستگاه مناقصه‌گزار جهت دریافت اطلاعات بیشتر ۸۸۳۹۲۶۷۸ می‌باشد.

اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه:

مرکز تماس: ۴۱۹۳۴-۰۲۱

دفتر ثبت‌نام: ۸۸۹۶۹۷۳۷ و ۸۵۱۹۳۷۶۸