۳۰۹۱ مزایده – شرکت پتروشیمی بوعلی سینا – ۴۰۰ کیلو گرم پودر آلومینیوم

تجدید مزایده عمومی شرکت پتروشیمی بوعلی سینا در نظر دارد مقدار ۴۰۰ کیلو گرم پودر آلومینیوم مازاد خود ، واقع در ماهشهر، منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، بندر امام خمینی(ره)، سایت ۴، از طریق مزایده عمومی به اشخاص واجد شرایط در این زمینه واگذار نماید. ۱-مهلت دریافت اسناد مزایده:یک هفته پس از انتشار نوبت دوم آگهی […]

تجدید مزایده عمومی

شرکت پتروشیمی بوعلی سینا در نظر دارد مقدار ۴۰۰ کیلو گرم پودر آلومینیوم مازاد خود ، واقع در ماهشهر، منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، بندر امام خمینی(ره)، سایت ۴، از طریق مزایده عمومی به اشخاص واجد شرایط در این زمینه واگذار نماید.

۱-مهلت دریافت اسناد مزایده:یک هفته پس از انتشار نوبت دوم آگهی به نشانی مندرج در بند ۵٫

۲- آخرین مهلت تسلیم پیشنهادها:ده روز پس از خاتمه مهلت دریافت اسناد مزايده به نشانی مندرج در بند ۵٫

۳– مبلغ تضمین شرکت در مزایده:۲۶٫۰۰۰٫۰۰۰ (بیست و شش میلیون) ریال به صورت سپرده نقدی در وجه شرکت پتروشیمی بوعلی سینا می‌باشد.

نکته:در صورتی که به کالای فروخته شده هرگونه مالیات، حقوق گمرکی و عوارض دولتی و نظایر آن تعلق گیرد. برنده مزایده موظف است قبل از تحویل گرفتن کالا از انبار شرکت، موارد متعلقه را به ادارات ذیربط پرداخته و گواهی آن را به شرکت ارایه نماید.

۴-زمان گشایش پاکت‌های مزایده:دو روز پس از آخرین مهلت ارایه پیشنهادها می‌باشد.

۵- متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت اسناد مزایده به سایت اینترنتی شرکت پتروشیمی بوعلی سینا به نشانی: WWW. BSPC.IR مراجعه نمایند.

                                                 روابط عمومی

                                        شرکت پتروشیمی بوعلی سینا