۳۱۰۵ مناقصه – دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان همدان – واگذاری تهیه و طبخ و توزیع غذا پرسنل و بیماران بیمارستان ملایر

  آگهی مناقصه عمومی(تجدید۱) شماره ۱۷۹/۹۹ دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان همدان در نظر دارد مناقصه عمومی واگذاری تهیه، طبخ و توزیع غذای پرسنل و بیماران طبق جدول ذیل به شماره ۲۰۹۹۰۰۰۲۳۶۰۰۰۰۹۰را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت، به شرکت‌های دارای تأیید صلاحیت از سازمان تعاون، کار و رفاه اجتماعی واگذار […]

 

آگهی مناقصه عمومی(تجدید۱)

شماره ۱۷۹/۹۹

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان همدان در نظر دارد مناقصه عمومی واگذاری تهیه، طبخ و توزیع غذای پرسنل و بیماران طبق جدول ذیل به شماره ۲۰۹۹۰۰۰۲۳۶۰۰۰۰۹۰را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت، به شرکت‌های دارای تأیید صلاحیت از سازمان تعاون، کار و رفاه اجتماعی واگذار نماید.

کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد تا ارایه پیشنهاد مناقصه‌گران و گشایش پاکت‌ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد.

مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت: از مورخ ۱۹/۰۸/۹۹ لغایت ساعت ۱۴:۰۰ مورخ ۲۴/۰۸/۹۹

مهلت زمانی اعاده پیشنهاد: از مورخ۲۵/۰۸/۹۹ لغایت ساعت ۱۴:۰۰مورخ ۰۴/۰۹/۹۹

زمان گشایش پاکت‌ها در سامانه: روزچهارشنبه مورخ۰۵/۰۹/۹۹ در دفتر مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه

حجم کار ماهیانه:

ردیف

موضوع

صبحانه(پرس)

ناهار(پرس)

شام(پرس)

میان وعده

اجاره بهاء محل آشپزخانه(ماهیانه) ریال

مبلغ تضمین شرکت در مناقصه(ریال)

۱

واگذاری تهیه و طبخ و توزیع غذا پرسنل و بیماران بیمارستان ملایر

۲۷۰۰

۲۵۰۰

۲۶۰۰

۶۰۰

۲۹٫۰۰۰٫۰۰۰

۴۷۰٫۰۰۰٫۰۰۰

 

تضمین شرکت در مناقصه: یک طغری ضمانتنامه بانکی که حداقل سه ماه اعتبار داشته و برای سه ماه دیگر قابل تمدید باشد در وجه دانشگاه علوم پزشکی همدان(دقیقاً به نام موضوع مناقصه) یا ضمانتنامه‌های صادر شده از مؤسسات اعتباری غیر بانکی دارای مجوز از بانک مرکزی و یا واریز وجه نقد به شماره حساب جاری ۱۵۶۶۴۸۶۶۰بانک رفاه شعبه شریعتی

 تضمین شرکت در مناقصه را در پاکت (الف) سامانه تدارکات الکترونیکی دولت بارگذاری و اصل آن را طبق زمان اعاده پیشنهاد به‌آدرس: همدان،بلوار آیت ا… کاشانی، ساختمان ۳، ستاد دانشگاه علوم پزشکی،دفتر مدیریت حراست دانشگاه تحویل نمایند.

– شرکت کنندگان در مناقصه باید جهت دریافت اسناد مناقصه مبلغ ۳۰۰٫۰۰۰ ریال به شماره حساب بانک رفاه۲۱۷۵۲۲۷۱۳۰۰۰۵ با شناسه ۱۷۱۷۰۰۰۱۵۳۱۰۰۲۴واریز نمایند.

– کد اقتصادی، شناسه ملی و کدپستی دانشگاه علوم پزشکی به ترتیب ذیل می‌باشد:

۴۱۱۳۷۶۷۱۶۳۹۱، ۱۴۰۰۲۶۰۳۸۱۸، ۶۵۱۷۶۱۹۶۵۳۵۱

هزینه درج آگهی به عهده برنده مناقصه می‌باشد.

برگزاری مناقصه صرفاً از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت می‌باشد  و کلیه مراحل فرآیند مناقصه شامل خرید و دریافت اسناد مناقصه، پرداخت تضمین شرکت در مناقصه، ارسال پیشنهاد قیمت و اطلاع از وضعیت برنده بودن مناقصه‌گران محترم از این طریق امکان‌پذیر می‌باشد.