۳۱۰۹ مناقصه – پژوهشگاه صنعت نفت – توسعه بازار و صدور خدمات فناورانه و مهندسی

فراخوان دعوت به همکاری جهت توسعه بازار فناوری‌ها و خدمات پژوهشگاه صنعت نفت(صنایع بالادستی) پژوهشگاه صنعت نفت در راستای سیاست‌های توسعه بازار و صدور خدمات فناورانه و مهندسی خود در نظر دارد نسبت به همکاری با شرکت‌های کارگزار در قالب مشارکت در درآمد اقدام نماید. در این راستا از کلیه شرکت‌های علاقه مند و فعال […]

فراخوان دعوت به همکاری جهت توسعه بازار فناوری‌ها و خدمات پژوهشگاه صنعت نفت(صنایع بالادستی)

پژوهشگاه صنعت نفت در راستای سیاست‌های توسعه بازار و صدور خدمات فناورانه و مهندسی خود در نظر دارد نسبت به همکاری با شرکت‌های کارگزار در قالب مشارکت در درآمد اقدام نماید. در این راستا از کلیه شرکت‌های علاقه مند و فعال در زمینه‌های زیر که دارای دفتر کار در حوزه هدف می‌باشند، جهت همکاری دعوت به عمل می‌آید.

حوزه هدف: کشورهای منطقه (آفریقا، اورآسیا، خلیج فارس و دریای عمان)

زمینه فعالیت:

۱-ارایه خدمات آزمایشگاهی بالادستی (مغزه و سیالات نفتی)

۲-طراحی و تولید انواع سیالات و افزایه‌های حفاری(کنترل هرز روی، سیالات فوق سبک و…)

۳-انجام مطالعات مخازن و ارایه طرح جامع توسعه میدان (MDP)

شرکت‌های علاقه مند می‌توانند نسبت به ارسال نامه رسمی خطاب به معاونت فناوری و روابط بین الملل پژوهشگاه صنعت نفت با عنوان اعلام آمادگی برای همکاری در توسعه بازار فناوری‌ها و خدمات پژوهشگاه صنعت نفت (به همراه اطلاعات تماس) حداکثر ظرف مدت یک‌ماه از تاریخ انتشار دومین فراخوان به نشانی: تهران، دهکده المپیک، ضلع غربی مجموعه ورزشی آزادی، پژوهشگاه صنعت نفت(کدپستی: ۱۳۱۱۱-۱۴۸۵۶) اقدام نمایند تا جهت هماهنگی جلسه با ایشان تماس به عمل آید.