۳۱۱۱ مناقصه – شرکت ارتباطات سیار ایران – خرید تجهیزات کنترل پروژه BCM

آگهی مناقصه عام یک مرحله‌ای شماره ۳۹/۹۹ س با موضوع تجهیزات کنترل پروژه BCM شرکت ارتباطات سیار ایران در نظر دارد خرید تجهیزات کنترل پروژه BCM را از طریق مناقصه عام یک مرحله‌ای و براساس طرح قرارداد، شرایط مناقصه، مشخصات فنی و مستندات موجود به انجام برساند. لذا داوطلبان شرکت در مناقصه می‌توانند از تاریخ […]

آگهی مناقصه عام یک مرحله‌ای شماره ۳۹/۹۹ س با موضوع تجهیزات کنترل پروژه BCM

شرکت ارتباطات سیار ایران در نظر دارد خرید تجهیزات کنترل پروژه BCM را از طریق مناقصه عام یک مرحله‌ای و براساس طرح قرارداد، شرایط مناقصه، مشخصات فنی و مستندات موجود به انجام برساند.

لذا داوطلبان شرکت در مناقصه می‌توانند از تاریخ انتشار آگهی لغایت پایان وقت اداری روز یکشنبه مورخ ۰۲/۰۹/۹۹ پس از اسکن نمودن رسید بانکی مبنی بر واریز مبلغ ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال (یک میلیون ریال) به حساب شماره ۱۸۶۴۴۶۴۴۰۹ بانک ملت شعبه ونک تک به نام شرکت ارتباطات سیار ایران با شناسه پرداخت ۱۷۰۰۰۹۹۲۱۷۱۸۲۲۶ (به واریزی‌های بدون شناسه واریز ترتیب اثر داده نخواهد شد) و معرفینامه (شماره مناقصه درخواستی، موضوع مناقصه، معرفی کارشناس خریدار اسناد مناقصه به‌همراه شماره مستقیم در معرفینامه دارای سربرگ و با مهر و امضاء معتبر الزامی است) به آدرس‌های a.shariati@mci.ir  (۸۱۷۱۲۳۹۳)، s.beheshti@mci.ir  (۸۱۷۱۲۳۸۲)، z.baghsheykhi@mci.ir (88641009) ایمیل نمایند.

پس از بررسی مدارک ارسالی، اسناد مناقصه به آدرس ایمیلی که در مدارک واصل شده ارسال خواهد شد. خریداران اسناد پس از دریافت اسناد مناقصه و با توجه کامل به مندرجات آن‌ها اسناد مزبور را مهر و امضا کرده و به ضمیمه پیشنهاد خود حداکثر تا ساعت ۱۴:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۱۶/۰۹/۹۹به نشانی: میدان ونک، خیابان ونک، برج همراه، دبیرخانه مستقر در لابی تسلیم نمایند. کمیسیون معاملات در روز دوشنبه مورخ ۱۷/۰۹/۹۹رأس ساعت ۱۶:۰۰بعد از ظهر در طبقه ۳، واحد ۳، برج همراه تشکیل و نسبت به پیشنهادات رسیده بدون حضور نماینده شرکت‌ها (بدلیل جلوگیری از شیوع بیماری کرونا) اتخاذ تصمیم خواهد نمود.

ضمناً مبلغ تضمین شرکت در مناقصه ۲۳٫۱۸۷٫۰۰۰٫۰۰۰ریال (بیست و سه میلیارد و یکصد و هشتاد و هفت میلیون ریال) می‌باشد که لازم است به صورت ضمانتنامه بانکی و یا چک بانکی تضمین شده ارایه شود. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مشخصات فنی با شماره تلفن ۰۹۹۳۳۱۸۵۰۴۹ و درباره موارد بازرگانی به آدرس ایمیل r.ebrahimi@mci.ir ويا با شماره تلفن ۸۱۷۱۲۵۵۴ و ۸۱۷۱۲۵۵۶ تماس حاصل نمایید.

لازم به ذکر است مناقصه‌گران برای یک نوبت بایستی به سامانه تأمین کنندگان همراه اول مراجعه نموده و نسبت به ثبت نام و تکمیل مدارک خود
 اقدام نمايند.

سایر موارد در اسناد مناقصه درج گردیده است.

 

 

 

 

                                                                                                                   اداره کل خرید

                                                                                                          شرکت ارتباطات سیار ایران