۳۱۲۸ مناقصه – شرکت آب و فاضلاب منطقه ۳ شهر تهران – خرید انواع شیرآلات چدنی، اتصالات چدنی و اقلام مورد نیاز

قطره قطره آب، لحظه لحظه زندگی است آگهی مناقصه عمومی(یک مرحله‌ای با ارزیابی کیفی) به شماره ۱۹/۹۹ ۱-نام دستگاه مناقصه‌گزار: شرکت آب و فاضلاب منطقه ۳ شهر تهران ۲-موضوع مناقصه: خرید(شامل: تهیه، بارگیری، حمل، تخلیه و تحویل) شامل انواع شیرآلات چدنی، اتصالات چدنی و اقلام مورد نیاز برای خطوط انتقال و شبکه توزیع آب. ۳-مهلت […]

قطره قطره آب، لحظه لحظه زندگی است

آگهی مناقصه عمومی(یک مرحله‌ای با ارزیابی کیفی) به شماره ۱۹/۹۹

۱-نام دستگاه مناقصه‌گزار: شرکت آب و فاضلاب منطقه ۳ شهر تهران

۲-موضوع مناقصه: خرید(شامل: تهیه، بارگیری، حمل، تخلیه و تحویل) شامل انواع شیرآلات چدنی، اتصالات چدنی و اقلام مورد نیاز برای خطوط انتقال و شبکه توزیع آب.

۳-مهلت و محل دریافت اسناد مناقصه: متقاضیان شرکت در مناقصه می‌توانند حداکثر تا ساعت ۱۳:۰۰ روز چهارشنبه مورخ ۲۶/۰۹/۹۹ با معرفی‌نامه معتبر به دبیرخانه این شرکت به نشانی: تهران، خیابان جلال آل احمد، ابتدای آرش مهر(شهرآرا) مراجعه و مبلغ ۱٫۲۰۰٫۰۰۰ (یک میلیون و دویست هزار) ریال به حساب شماره ۳-۴۰۴۱۰۹-۴۰-۸۸۴ نزد بانک سامان شعبه کوی نصر به نام شرکت آب و فاضلاب منطقه ۳ شهر تهران واریز و فیش مربوطه را به دبیرخانه این شرکت تسلیم و نسبت به دریافت اسناد مناقصه اقدام نمایند.

۴- مدت اجرای کار: ۶(شش) ماه شمسی

۵- محل اعتبار: از محل اعتبارات جاری شرکت

۶- متقاضیان شرکت در مناقصه می‌بایستی از تولید کنندگان یا نماینده رسمی آنان باشند و رعایت استاندارد و ارایه استاندارد و تضمین کیفیت الزامی می‌باشد.

۷- مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: به میزان ۷۷۵٫۷۰۷٫۰۰۰ (هفتصد و هفتاد و پنج میلیون و هفتصد و هفت هزار) ریال و به یکی از انواع ذیل می‌باشد:

چک بانکی تضمینی، ضمانتنامه بانکی و یا واریز نقدی به حساب شماره ۳-۴۰۴۱۰۹-۴۰-۸۸۴ نزد بانک سامان شعبه کوی نصر به نام شرکت آب و فاضلاب منطقه ۳ شهر تهران.

– به پیشنهادهای فاقد امضاء، مشروط، مخدوش، فاقد سپرده و سپرده‌های مخدوش یا سپرده‌های کمتر از میزان مقرر، چک شخصی و نظایر آن و همچنین پیشنهاداتی که بعد از انقضای مدت مقرر واصل شود مطلقاً ترتیب اثر داده نخواهد شد.

– مهلت و محل تحویل پیشنهاد: تا ساعت ۱۳:۰۰ روز شنبه مورخ ۱۳/۱۰/۹۹ به دبیرخانه این شرکت به نشانی مذکور.

۹-زمان و محل گشایش جلسه اول پیشنهادها (پاکات الف و ب): ساعت ۱۰:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۱۴/۱۰/۹۹ در محل دفتر قراردادها و امور بازرگانی این شرکت باز و قرائت خواهند شد.

۱۰-زمان و محل گشایش جلسه دوم پیشنهادها (پاکات ج): ساعت ۱۰:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۲۱/۱۰/۹۹ در محل دفتر قراردادها و اموربازرگانی این شرکت باز و قرائت خواهند شد.

۱۱- سایر اطلاعات مربوطه در اسناد مناقصه مندرج است. نشانی سایت ‌های اینترنتی:(http://iets.mporg.ir) و (http://www.nww.ir)