۳۱۳۸ مزایده – شهرداری اسلام آباد غرب – فروش یک دستگاه کامیون بنز کمپرسی شاسی جفت دیفرانسیل مدل ۱۳۹۷

تجدید آگهی مزایده شهرداری اسلام آباد غرب به استناد بند ۱ از مصوبه شماره ۱۵۶ شورای اسلامی شهر مورخ ۰۳/۰۸/۹۹ در نظر دارد تعداد یک دستگاه کامیون بنز کمپرسی شاسی جفت دیفرانسیل مدل ۱۳۹۷ به شرح مذکور و با جزئیات مندرج در اسناد مزایده را با بهره گیری از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (www.setadiran.ir) و […]

تجدید آگهی مزایده

شهرداری اسلام آباد غرب به استناد بند ۱ از مصوبه شماره ۱۵۶ شورای اسلامی شهر مورخ ۰۳/۰۸/۹۹ در نظر دارد تعداد یک دستگاه کامیون بنز کمپرسی شاسی جفت دیفرانسیل مدل ۱۳۹۷ به شرح مذکور و با جزئیات مندرج در اسناد مزایده را با بهره گیری از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (www.setadiran.ir) و با شماره مزایده ۱۰۹۹۰۰۵۳۰۴۰۰۰۰۰۴ به صورت الکترونیکی به فروش برساند.

زمان انتشار در سایت: مورخ ۲۷/۰۹/۹۹ ومهلت دریافت اسناد مزایده: ۲۷/۰۹/۹۹ لغایت ۰۷/۱۰/۹۹ ساعت ۱۲:۰۰ ظهر

تاریخ بازدید: مورخ ۲۷/۰۹/۹۹ لغایت ۰۷/۱۰/۹۹ وآخرین مهلت ارسال پیشنهاد قیمت: ۰۷/۱۰/۹۹ ساعت ۱۴:۳۰ می‌باشد.

زمان گشایش پيشنهادات ۰۸/۱۰/۹۹ وزمان اعلام برنده ۰۹/۱۰/۹۹

ضمناً رعایت موارد ذیل الزامی می‌باشد:

۱- برگزاری مزایده صرفاً از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت می‌باشد و کلیه مراحل فرآیند مزایده شامل خرید و دریافت اسناد مزایده(در صورت وجود هزینه مربوطه) پرداخت تضمین شرکت در مزایده(ودیعه)، ارسال پیشنهاد قیمت، گشایش پاکات، اعلام برنده، واریز وجه مزایده و تحویل کالا در بستر سامانه از این طریق امکان پذیر می‌باشد.

۲- پیشنهاد می‌گردد باتوجه به یک دستگاه کامیون بنز مطرح شده در مزایده قبل از ارایه پیشنهاد از کامیون مذکور بازدید به عمل آورید.

۳- علاقه مندان به شرکت در مزایده می‌بایست جهت ثبت نام و دریافت گواهی الکترونیکی (توکن) با شماره‌های ذیل تماس حاصل نمایند. مرکز پشتیبانی و راهبردی سامانه: ۴۱۹۳۴-۰۲۱

اطلاعات تماس دفاتر ثبت‌نام سایر استان‌ها در سایت سامانه (www.setadiran.ir) بخش ثبت‌نام/ پروفایل مزایده‌گر موجود است.

۴-کلیه کسورات قانونی به عهده برنده مزایده می‌باشد.

۵- شهرداری در رد یا قبول هریک از پیشنهادات مختار است.

۶- سپرده شرکت در مزایده نفر دوم و سوم تا تنظیم صورتجلسه واگذاری با نفر اول در حساب شهرداری باقی خواهد ماند و در صورت انصراف نفر اول تا سوم سپرده آن‌ها به ترتیب ضبط خواهد شد.

۷- به پیشنهادهای مبهم و مخدوش و فاقد سپرده ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۸- سایر جزئیات در اسناد مزایده مندرج است.