۳۱۴۰ مناقصه – شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران – مطالعات ژئوتکنیک در شبکه‌های جمع آوری خط انتقال فاضلاب

آگهی فراخوان ارزیابی کیفی مناقصه عمومی دو مرحله‌ای (نوبت دوم) شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران در اجرای قانون برگزاری مناقصات و آیین‌نامه اجرایی بند(ج) ماده ۱۲ و مستندسازی و اطلاع‌رسانی مناقصات در نظر دارد، از طریق مناقصه عمومی دو مرحله‌ای مطالعات ژئوتکنیک در شبکه‌های جمع‌آوری و خط انتقال فاضلاب را به شماره فراخوان […]

آگهی فراخوان ارزیابی کیفی مناقصه عمومی دو مرحله‌ای (نوبت دوم)

شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران در اجرای قانون برگزاری مناقصات و آیین‌نامه اجرایی بند(ج) ماده ۱۲ و مستندسازی و اطلاع‌رسانی مناقصات در نظر دارد، از طریق مناقصه عمومی دو مرحله‌ای مطالعات ژئوتکنیک در شبکه‌های جمع‌آوری و خط انتقال فاضلاب را به شماره فراخوان (۲۰۹۹۰۷۰۰۰۲۰۰۰۰۶۶) در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) را با اطلاعات مشروحه ذیل به مشاوران واجد شرایط واگذار نماید.

موضوع مناقصه: مطالعات ژئوتکنیک در شبکه‌های جمع آوری خط انتقال فاضلاب

مبلغ برآورد اولیه: مبلغ ۲۰٫۴۱۳٫۷۹۵٫۰۰۰ ریال

محل اجرا: محدوده تحت پوشش شرکت

مدت اجرای کار: مدت پیمان ۲۴ ماه می‌باشد

رتبه و رشته متقاضی: دارا بودن گواهینامه پایه یک و دو فعالیت در زمینه ژئوتکنیک از سازمان برنامه و بودجه کشور

تاریخ، مهلت، محل و مبلغ دریافت اسناد ارزیابی کیفی: مناقصه‌گران می‌توانند از تاریخ ۲۴/۰۹/۱۳۹۹ لغایت ۰۱/۱۰/۱۳۹۹ نسبت به خرید اسناد اقدام نمایند. قیمت اسناد ارزیابی کیفی برابر ۳۰۰٫۰۰۰ ریال می‌باشد.

محل خرید اسناد: سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس: www.setadiran.ir

تاریخ، مهلت و محل تحویل اسناد ارزیابی کیفی: پیشنهادها، حداکثر تا ساعت ۱۴:۰۰ مورخ ۱۶/۱۰/۹۹ در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به نشانی www.setadiran.ir بارگذاری گردد.

محل تأمین اعتبار: از محل اعتبارات جاری