۳۱۵۵ مناقصه – شرکت آب و فاضلاب منطقه یک شهر تهران – برون سپاری تهیه و تأمین لوازم کامل انشعاب آب به همراه کنتور از قطر ۰٫۵ تا ۲ اینچ

آگهی تجدید مناقصه عمومی یک مرحله‌ای با ارزیابی کیفی شماره ۳۹-۹۹ ۱-دستگاه مناقصه‌گزار: شرکت آب و فاضلاب منطقه یک شهر تهران ۲- موضوع مناقصه: برون سپاری تهیه و تأمین لوازم کامل انشعاب آب به همراه کنتور از قطر ۰٫۵ تا ۲ اینچ، بارگیری، حمل، تخلیه، تحویل و اجرای عملیات نصب با تغییر انشعاب آب با […]

آگهی تجدید مناقصه عمومی یک مرحله‌ای با ارزیابی کیفی

شماره ۳۹-۹۹

۱-دستگاه مناقصه‌گزار: شرکت آب و فاضلاب منطقه یک شهر تهران

۲- موضوع مناقصه: برون سپاری تهیه و تأمین لوازم کامل انشعاب آب به همراه کنتور از قطر ۰٫۵ تا ۲ اینچ، بارگیری، حمل، تخلیه، تحویل و اجرای عملیات نصب با تغییر انشعاب آب با رعایت ضوابط و دستورالعمل‌های اجرایی متداول شرکت آب و فاضلاب منطقه یک شهر تهران.

۳-برآورد مبلغ مناقصه: ۸٫۰۶۰٫۷۸۹٫۵۰۰ (هشت میلیارد و شصت میلیون و هفتصد و هشتاد و نه هزار و پانصد)ریال می‌باشد.

۴-مدت کار: از تاریخ ابلاغ قرارداد به مدت دوازده ماه شمسی

۵-شرایط شرکت کنندگان:تولید کنندگان مرتبط با موضوع مناقصه و دارای استاندارد ملی ایران.

۶-مهلت، نحوه و محل دریافت اسناد: حداکثر تا ساعت ۱۴:۳۰ روز ‌سه‌شنبه مورخ ۲۳/۱۰/۹۹ با در دست داشتن معرفی‌نامه معتبر (مشتمل بر شماره اقتصادی، شماره ثبت، کد پستی ۱۰ رقمی، شماره تلفن و نمابر) به همراه مهر شرکت و فیش بانکی پرداختی به مبلغ ۳۲۷٫۰۰۰ (سیصد وبیست و هفت هزار) ریال به حساب جاری شماره ۳-۶۶۶۶۶۵۶۵-۴۰-۸۴۷ بانک سامان شعبه تجریش به نام شرکت آب و فاضلاب منطقه یک شهر تهران به دبیرخانه شرکت واقع در میدان تجریش، خیابان شهید برادران فناخسرو، ساختمان شماره۱۸، طبقه اول مراجعه نمایند.

۷- مبلغ سپرده شرکت در مناقصه: ۳۳۱٫۸۲۳٫۶۸۵ (سیصد و سی و یک میلیون و هشتصد و بیست و سه هزار و ششصد و هشتاد و پنج) ریال می باشد.

۸-محل تأمین اعتبار: بودجه جاری (طرح‌های غیر عمرانی)

۹-مهلت و محل ارایه پیشنهادات: حداکثر تا ساعت ۱۴:۳۰ روز دو‌شنبه مورخ ۰۶/۱۱/۹۹ به دبیرخانه شرکت می‌باشد.

۱۰-تاریخ و محل تشکیل جلسه گشایش پاکات ارزیابی کیفی: رأس ساعت ۱۰:۳۰ صبح روز‌ سه‌شنبه مورخ ۰۷/۱۱/۹۹ در محل سالن کنفرانس دستگاه مناقصه‌گزار برگزار می‌گردد.

۱۱-سایر شرایط: به پیشنهادهای فاقد امضاء، مشروط، مخدوش و پیشنهاداتی که پس از انقضاء مدت مقرر در فراخوان واصل شود، مطلقاً ترتیب اثر داده نخواهد شد. هزینه خرید اسناد مناقصه قابل برگشت نمی‌باشد.سایر اطلاعات و جزئیات مربوطه در اسناد مناقصه مندرج است.

۱۲-نشانی سایت‌های اینترنتی: شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور http://www.nww.irو پایگاه ملی مناقصات ایرانhttp://iets.mporg.ir و آبفای منطقه یک www.t1ww.tpww.ir می‌باشد.