۳۱۵۷ مناقصه – اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران – تأمین، اجرا، نصب و راه اندازی دوربین­های مدار بسته ساختمان شماره ۶

بسمه‌تعالی آگهی مناقصه عمومی یک مرحله‌ای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در نظر دارد، نیازسنجی، تأمین، اجرا، نصب و راه اندازی دوربین­های مدار بسته ساختمان شماره ۶ خود را با مشخصات و شرایط کلی مندرج در اسناد مناقصه به شرکت‌های ذیصلاح واگذار نماید. موضوع مناقصه: نیازسنجی، تأمین، اجرا، نصب و راه اندازی دوربین­های […]

بسمه‌تعالی

آگهی مناقصه عمومی یک مرحله‌ای

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در نظر دارد، نیازسنجی، تأمین، اجرا، نصب و راه اندازی دوربین­های مدار بسته ساختمان شماره ۶ خود را با مشخصات و شرایط کلی مندرج در اسناد مناقصه به شرکت‌های ذیصلاح واگذار نماید.

موضوع مناقصه: نیازسنجی، تأمین، اجرا، نصب و راه اندازی دوربین­های مدار بسته ساختمان شماره ۶

محل اجرا: تهران، خیابان طالقانی، خیابان پانزده خرداد، پلاک شماره ۶ (نشانی کارفرما: تهران، خیابان طالقانی، نبش خیابان شهید موسوی (فرصت سابق)، شماره ۱۷۵)

مهلت دریافت اسناد مناقصه: از تاریخ انتشار آگهی نوبت اول به مدت ۳ روز

شماره تماس جهت هماهنگی به منظور دریافت اسناد مناقصه: ۸۵۷۳۲۵۰۴  سرکار خانم مهدوی

به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، اسناد مناقصه صرفاً از طریق ایمیل در دسترس متقاضیان قرار می­گیرد.

لذا مقتضی است شرکت کنندگان، تصویر درخواست کتبی دارای امضاء و مهر شده خود را به ایمیل tendercom.iccima@gmail.com ارسال نمایند؛ تا از این طریق نسبت به ارسال اسناد، اقدامات لازم صورت پذیرد.

بازدید از محل: مناقصه‌گران موظف می­باشند جهت بازدید از ساختمان پروژه و شرایط موجود در آن اقدام نمایند. بازدید پس از هماهنگی تلفنی با جناب آقای مهندس کاوش ملی به شماره ۸۵۷۳۲۳۳۲ صرفاً در روزهای سه­شنبه و چهارشنبه به ترتیب مورخ ۲۳/۱۰/۱۳۹۹ و ۲۴/۱۰/۱۳۹۹ از ساعت ۰۸:۳۰ لغایت ۱۳:۳۰ امکان پذیر می­باشد. عدم بازدید از محل به منزله انصراف از شرکت در مناقصه تلقی می­گردد و مدارک مناقصه­گر مورد ارزیابی قرار نخواهد گرفت.

مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: مبلغ تضمین شرکت در مناقصه ۱۵ درصد کل رقم پیشنهادی می‌باشد که صرفاً به یکی از دو شکل ذیل قابل ارایه می‌باشد: ۱- ضمانتنامه بانکی غیرقابل برگشت و بدون قید و شرط و دارای ۳ ماه اعتبار اولیه و قابل تمدید به درخواست مناقصه‌گزار برای یک دوره دیگر به نام اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران ۲- واریز نقدی وجه مربوط به حساب ۱۵۱۵۱۱۵۱۱۵ (شناسه واریز ۹۹۰۰۰۸۰۱۴۳۱۵۱) بانک ملت شعبه وزارت نفت به نام اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران شماره شبا (IR460120000000001515115115)

مهلت ارسال پاکات و پیشنهادات: پاکات می­بایست تا ساعت ۱۵:۰۰ روز سه­شنبه مورخ ۳۰/۱۰/۱۳۹۹ به نشانی: تهران، خیابان طالقانی، نبش خیابان شهید موسوی (فرصت سابق)، شماره ۱۷۵، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران ارسال و به دبیرخانه کمیسیون معاملات (مستقر در طبقه ششم ساختمان مرکزی) تحویل شود.