۳۱۷۱ مناقصه – شرکت عمران شهر جدید پردیس – انجام خدمات کارگزاری عرصه مسکن ­مهر شهر جدید

  کد:۵۱/۹۹-۲۰۰-ر   نوبت اول                                                                                                        […]

 

کد:۵۱/۹۹-۲۰۰-ر

  نوبت اول                                                                                                                                                                                         

    نوع:عمومی یک‌مرحله‌ای

 

آگهی فراخوان عمومی یک‌مرحله‌ای همراه با ارزیابی کیفی (روش فشرده)«تجدید نوبت اول»

شرکت عمران شهر جدید پردیس در نظر دارد براساس بند۸صورت‌جلسه ‌شماره ۳۵/۸۰۹ مورخ۱۱/۰۹/۱۳۹۹نسبت به انتخاب پیمانکار اقدام نماید.

۱- موضوع:انجام خدمات کارگزاری عرصه مسکن­مهر شهر جدید پردیس.

۲- نوع مناقصه: عمومی یک‌مرحله‌ای همراه با ارزیابی کیفی(روش فشرده).

۳-شماره ثبت در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد)۲۰۹۹۰۰۱۰۹۸۰۰۰۱۲۲است. کلیه مراحل مناقصه از دریافت و تحویل اسناد ارزیابی‌کیفی و اسناد مناقصه و گشایش پاکت‌ها از طریق سامانه ستاد(www.setadiran.ir) انجام می‌شود.

۴- نام و نشانی دستگاه مناقصه‌گزار:شرکت عمران شهر جدید پردیس، شهر جديد پرديس،فاز یک،ضلع شمال میدان عدالت،خیابان عمران، تلفن: ۷۴۹۰۲، داخلی ۲۵۷٫

۵-مدت پیمان: ۱۲ ماه شمسی.

۶- مبلغ برآورد اولیه:۱۴۳٫۵۲۴٫۹۳۰٫۹۰۳ (یکصدوچهل‌وسه‌میلیاردوپانصدوبیست‌وچهارمیلیون‌ونهصدوسی‌هزارونهصدوسه) ریال.

۷- تضمین فرآیند ارجاع‌کار: ۵٫۵۷۱٫۰۰۰٫۰۰۰ (پنج­میلیاردوپانصدوهفتادویک‌میلیون‌) ریال.

۸– مجوز فعالیت:شرکت در مناقصه با داشتن گواهینامه صلاحیت در هر یک از موارد زیر به‌تنهایی مجاز است:

۸-۱-گواهینامه صلاحیت شرکت‌های خدماتی، پشتیبانی و فنی‌ مهندسی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در رشته موضوع مناقصه.

۸-۲-گواهینامه صلاحیت مشاوران خدمات ‌مدیریتی و بهره‌وری از سازمان اداری و استخدامی کشوردر رشته مدیریت عمومی.

۹- در اجرای ماده ۲ آیین‌نامه راهکارهای افزایش ضمانت اجرایی و تقویت حسابرسی و سنجش توان مالی مناقصه‌گر ارایه صورت‌های حسابرسی‌شده آخرین سال‌مالی (سال ۱۳۹۷/۱۳۹۸) در پاکت اسناد ارزیابی کیفی اسناد مناقصه الزامی‌است. در صورت عدم ‌‌ارایه مدارک مربوط به حسابرسی، مناقصه‌گر از فرآیند مناقصه حذف می‌گردد. 

۱۰-دریافت اسناد ارزیابی‌کیفی و اسناد مناقصه از سامانه ستاد:از ساعت ۰۸:۰۰ روز چهارشنبه مورخ ۰۸/۱۱/۱۳۹۹ تا ساعت ۱۶:۳۰ روز چهارشنبه مورخ ۱۵/۱۱/۱۳۹۹٫

۱۱-تحویل پاکت اسناد ارزیابی کیفی و پاکت اسناد مناقصه“پاکت‌های الف، ب ، ج”:

۱۱-۱-به‌صورت الکترونیکی تا ساعت ۱۶:۳۰ روز شنبه مورخ ۲۵/۱۱/۱۳۹۹در سامانه ستاد بارگذاری شود.

۱۱-۲-به‌صورت فیزیکی(فقط پاکت “الف”) تا ساعت ۱۴:۰۰ روز شنبهمورخ ۲۵/۱۱/۱۳۹۹ به‌دبیرخانه شرکت عمران شهر جدید پردیس تحویل شود.

۱۲زمان و محل گشایش پاکت‌ اسناد ارزیابی کیفی:ساعت ۱۱:۰۰روز دوشنبه مورخ۲۷/۱۱/۱۳۹۹، در سالن اجتماعات شرکت عمران شهر جدید پردیس.

۱۳زمان و محل گشایش پاکت اسناد مناقصه “پاکت‌های الف، ب و ج”: ساعت ۱۱:۰۰ روز چهارشنبه مورخ۰۶/۱۲/۱۳۹۹، در سالن اجتماعات شرکت عمران شهرجدیدپردیس.

۱۴– هزینه خرید اسناد ارزیابی‌کیفی و اسناد مناقصه از سامانه ستاد۷۵۰٫۰۰۰ (هفتصدوپنجاه‌هزار)ریال است.

 

 

                                              روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید پردیس