۳۱۷۱ مناقصه – شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران – اجرای انشعابات آب و فاضلاب در شهر جدید پردیس

آگهی تجدید فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله­ای با ارزیابی کیفی فشرده(نوبت دوم) شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران به استناد آیین نامه­های اجرایی قانون برگزاری مناقصات در نظر دارد، از طریق مناقصه عمومی یک مرحله­ای با ارزیابی کیفی فشرده از محل اعتبارات جاری به شماره مناقصه (۲۰۹۹۰۷۰۰۰۲۰۰۰۰۸۳) در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد)را با […]

آگهی تجدید فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله­ای با ارزیابی کیفی فشرده(نوبت دوم)

شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران به استناد آیین نامه­های اجرایی قانون برگزاری مناقصات در نظر دارد، از طریق مناقصه عمومی یک مرحله­ای با ارزیابی کیفی فشرده از محل اعتبارات جاری به شماره مناقصه (۲۰۹۹۰۷۰۰۰۲۰۰۰۰۸۳) در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد)را با اطلاعات مشروحه ذیل به پیمانکاران واجد شرایط واگذار نماید.

موضوع مناقصه: اجرای انشعابات آب و فاضلاب در شهر جدید پردیس

مبلغ برآورد اولیه: ۲۳٫۱۴۵٫۵۷۴٫۰۹۳ ریال (بیست و سه میلیارد و یکصد و چهل و پنج میلیون و پانصد و هفتاد و چهار هزار و نود و سه ریال)

مبلغ سپرده شرکت در مناقصه: ۷۸۴٫۳۶۷٫۲۲۳ریال (هفتصد و هشتاد و چهار میلیون و سیصد و شصت و هفت هزار و دویست و بیست و سه ریال)در وجه شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران

محل اجراء: محدوده شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران (پردیس)

مدت اجرای کار: ۶ ماه

پیمانکاران واجد شرایط: مناقصه‌گران دارای رتبه ۵ آب (به شرطی که دارای ظرفیت آماده به کار برای پروژه حاضر باشند)و دارایHSE در صورت کسب امتیاز کیفی می‌توانند شرکت نمایند.

تاریخ، مهلت، محل و مبلغ دریافت اسناد: از آگهی نوبت اول مورخ ۰۵/۱۱/۹۹ تا مورخ ۱۱/۱۱/۹۹ نسبت به خرید اسناد از طریق سامانه تدارکات الکترونیکي دولت به نشانی www.setadiran.irاقدام نمایند. قیمت اسناد برابر با ۵۰۰٫۰۰۰ ریال می­باشد. مناقصه‌گران می‌توانند یک سری کامل از اسناد را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت دریافت نمایند. مبلغ واریز شده، غیر قابل استرداد است.

تاریخ، مهلت و محل تحویل اسناد: پیشنهادها باید حداکثر تا ساعت ۱۴:۳۰مورخ ۲۵/۱۱/۹۹ در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس www.setadiran.ir  بارگذاری گردند و حداکثر تا ساعت ۱۴:۳۰ همان روز یک نسخه از فیزیک پاکت (الف) را به نشانی: تهران، رودهن، بلوار امام، خیابان پاسداران، پلاک ۶۱، طبقه همکف، دبیرخانه، تلفن: ۷۶۵۰۳۱۱۷ تحویل گردد.

زمان ومحل گشایش پاکات: پاکات درساعت ۰۹:۳۰ صبح مورخ ۲۶/۱۱/۹۹ درکمیسیون مناقصات آبفای شرق واقع در رودهن، بلوار امام، خیابان پاسداران، پلاک ۶۱، دفتر قراردادها باز و نتیجه مناقصه اعلام می‌گردد.