۳۱۷۳ مناقصه – شرکت آب و فاضلاب شرق استان – تعمیرات اورهال و به روز رسانی تجهیزات مدول اول تصفیه‌خانه فاضلاب شهر پردیس

  آگهی تجدید فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله­ای با ارزیابی کیفی(نوبت دوم) شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران به استناد آیین نامه­های اجرایی قانون برگزاری مناقصات در نظر دارد،مناقصه عمومی یک مرحله­ای با ارزیابی کیفی فشرده به شماره مناقصه (۲۰۹۹۰۷۰۰۰۲۰۰۰۰۸۵) در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد)را با اطلاعات مشروحه ذیل به پیمانکاران واجد شرایط […]

 

آگهی تجدید فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله­ای با ارزیابی کیفی(نوبت دوم)

شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران به استناد آیین نامه­های اجرایی قانون برگزاری مناقصات در نظر دارد،مناقصه عمومی یک مرحله­ای با ارزیابی کیفی فشرده به شماره مناقصه (۲۰۹۹۰۷۰۰۰۲۰۰۰۰۸۵) در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد)را با اطلاعات مشروحه ذیل به پیمانکاران واجد شرایط واگذار نماید.

موضوع مناقصه: تعمیرات اورهال و به روز رسانی تجهیزات مدول اول تصفیه‌خانه فاضلاب شهر پردیس: از محل اعتبارات جاری

مبلغ برآورد اولیه: ۹٫۶۷۳٫۲۰۰٫۰۰۰ ریال (نه میلیارد و ششصد و هفتاد و سه میلیون و دویست هزار ریال)

مبلغ سپرده شرکت در مناقصه: ۳۸۰٫۱۹۶٫۰۰۰ ریال در وجه شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران

محل اجراء: محدوده شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران (پردیس)

مدت اجرای کار: ۶ ماه

پیمانکاران واجد شرایط: شرکت‌هایی که دارای تجهیزات و ماشین آلات ذکر شده در اسناد، سابقه کار مشابه، گواهی صلاحیت بهره‌برداری و نگهداری از تصفیه‌خانه‌های فاضلاب از شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور وداراي گواهی صلاحیت HSE مجاز به شرکت در مناقصه می‌باشند، طبق فرم‌های پیوست اسناد مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و در صورت عدم کسب حداقل امتیاز (۶۵) مطابق فرم‌های ارزیابی از گشایش پاکات بعدی جلوگیری به عمل می‌آید.

تاریخ، مهلت، محل و مبلغ دریافت اسناد: از آگهی نوبت اول مورخ ۰۷/۱۱/۹۹ تا مورخ ۱۴/۱۱/۹۹ نسبت به خرید اسناد از طریق سامانه تدارکات الکترونیکي دولت(www.setadiran.ir) اقدام نمایند. قیمت اسناد برابر با ۵۰۰٫۰۰۰ ریال می­باشد. مبلغ واریز شده، غیر قابل استرداد است.

تاریخ، مهلت و محل تحویل اسناد: پیشنهادها باید حداکثر تا ساعت ۱۴:۳۰مورخ ۲۶/۱۱/۹۹ در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس www.setadiran.ir  بارگذاری گردند و حداکثر تا ساعت ۱۴:۳۰ همان روز یک نسخه از فیزیک پاکت (الف) را به نشانی: تهران، رودهن، بلوار امام، خیابان پاسداران، پلاک ۶۱، طبقه همکف، دبیرخانه، تلفن: ۷۶۵۰۳۱۱۷ تحویل و رسید دریافت گردد.

زمان ومحل گشایش: پیشنهادهای واصله درساعت ۰۹:۳۰ صبح مورخ ۲۷/۱۱/۹۹ درکمیسیون مناقصات واقع در سالن جلسات آبفای شرق به آدرس: رودهن، بلوار امام، خیابان پاسداران، پلاک ۶۱، جنب زمین فوتبال، طبقه دوم، ساختمان آبفای شرق باز و قرائت می‌شود. در متن ضمانتنامه بانکی می‌بایست به شماره و موضوع فراخوان و شماره ملی و نام شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران به صراحت اشاره گردد و ضمانتنامه‌ها در صورت تأیید استعلام از سامانه سپام بانک، اعتبار خواهند داشت.

لذا شرکت‌کنندگان از امکان اخذ تأیید ضمانتنامه اطمینان حاصل فرمایند.