۳۱۸۵ مناقصه – شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران – عملیات اجرایی خط انتقال فرح آباد و تکمیل خط انتقال روستای مهاباد-شهرستان فیروزکوه

آگهی فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله­ای با ارزیابی(فشرده)(نوبت دوم) شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران به نمایندگی از آب و فاضلاب استان تهران به استناد آیین نامه­های اجرایی قانون برگزاری مناقصات در نظر دارد، از طریق مناقصه عمومی یک مرحله­ای با ارزیابی کیفی فشرده به شماره مناقصه (۲۰۹۹۰۷۰۰۰۲۰۰۰۱۰۵) در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد)را […]

آگهی فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله­ای با ارزیابی(فشرده)(نوبت دوم)

شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران به نمایندگی از آب و فاضلاب استان تهران به استناد آیین نامه­های اجرایی قانون برگزاری مناقصات در نظر دارد، از طریق مناقصه عمومی یک مرحله­ای با ارزیابی کیفی فشرده به شماره مناقصه (۲۰۹۹۰۷۰۰۰۲۰۰۰۱۰۵) در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد)را با اطلاعات مشروحه ذیل به پیمانکاران واجد شرایط واگذار نماید.

موضوع مناقصه: عملیات اجرایی خط انتقال فرح آباد و تکمیل خط انتقال روستای مهاباد-شهرستان فیروزکوه.

مبلغ برآورد اولیه: ۶٫۹۶۹٫۱۵۷٫۱۲۶ ریال

مبلغ سپرده شرکت در مناقصه: ۳۴۸٫۴۵۷٫۸۵۶ ریال در وجه شرکت آب و فاضلاب استان تهران.

محل اجراء: محدوده شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران (فیروزکوه)

مدت اجرای کار: ۶ ماه

پیمانکاران واجد شرایط: مناقصه‌گران دارای حداقل رتبه ۵ آب(به شرطی که دارای ظرفیت آماده به کار برای پروژه حاضر باشند) و دارای HSE در صورت کسب امتیاز کیفی می‌توانند شرکت نمایند.

تاریخ، مهلت، محل و مبلغ دریافت اسناد: از آگهی نوبت اول مورخ ۲۱/۱۱/۹۹ تا مورخ ۲۸/۱۱/۹۹ نسبت به خرید اسناد از طریق سامانه تدارکات الکترونیکي دولت به آدرس(www.setadiran.ir) اقدام نمایند. قیمت اسناد برابر با ۵۰۰٫۰۰۰ ریال می­باشد. مناقصه‌گران می‌توانند یک سری کامل از اسناد را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت دریافت نمایند. مبلغ واریز شده، غیر قابل استرداد است.

تاریخ، مهلت و محل تحویل اسناد: پیشنهادها باید حداکثر تا ساعت ۰۹:۰۰ صبح مورخ ۰۹/۱۲/۹۹ در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس www.setadiran.ir  بارگذاری گردند و حداکثر تا ساعت ۰۹:۰۰ مورخ همان روز فیزیک پاکت (الف) را به نشانی: تهران، رودهن، بلوار امام، خیابان پاسداران، پلاک ۶۱، طبقه همکف، دبیرخانه، تلفن: ۷۶۵۰۳۱۱۷ تحویل و رسید دریافت گردد.

محل تأمین اعتبار: از محل اعتبارات عمرانی و به صورت نقدی و اسناد خزانه و سایر موارد مندرج در موافقتنامه تأمین می‌گردد.

زمان ومحل گشایش پاکات: پاکات درساعت ۱۰:۱۵مورخ ۰۹/۱۲/۹۹ درکمیسیون مناقصات واقع در خیابان فاطمی، نبش حجاب، شرکت آب و فاضلاب استان تهران، ساختمان شیشه‌ای، طبقه همکف، ذیحسابی باز و نتیجه مناقصه اعلام می گردد.