۳۱۹۶ مناقصه – سازمان جهادکشاورزی استان البرز – واگذاری انجام امور خدمات عمومی به بخش غیر دولتی

آگهی مناقصه عمومی یک مرحله‌ای(نوبت اول) سازمان جهادکشاورزی استان البرز در نظر دارد، نسبت به “واگذاری انجام امور خدمات عمومی به بخش غیر دولتی” مطابق شرایط مندرج در اسناد مناقصه از طریق مناقصه عمومی یک مرحله‌ای به شرح ذیل به شرکت‌های دارای مجوز واگذار نماید. کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارایه […]

آگهی مناقصه عمومی یک مرحله‌ای(نوبت اول)

سازمان جهادکشاورزی استان البرز در نظر دارد، نسبت به “واگذاری انجام امور خدمات عمومی به بخش غیر دولتی” مطابق شرایط مندرج در اسناد مناقصه از طریق مناقصه عمومی یک مرحله‌ای به شرح ذیل به شرکت‌های دارای مجوز واگذار نماید. کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارایه پیشنهاد مناقصه‌گران و تعیین برنده مناقصه از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) به آدرس اینترنتی www.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سامانه مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند.

الف- مبلغ و نوع تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار: مبلغ تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار ۴۱۷٫۰۰۰٫۰۰۰ریال می‌باشد که به صورت ضمانتنامه بانکی و یا واریز نقدی و یا سایر تضمین‌های معتبر ذکر شده در ماده (۶) آئین نامه تضمین معاملات دولتی به شماره ۱۲۳۴۰۲/ت ۵۰۶۵۹ هـ مورخ ۲۲/۰۹/۱۳۹۴ هیأت محترم وزیران می‌باشد.

ب- شرایط مناقصه‌گران: شرکت‌های پیمانکاری دارای گواهینامه تعیین صلاحیت معتبر از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان‌ها(فعالیت در حوزه خدمات عمومی).

ج- تاریخ انتشار مناقصه در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد):

۱- مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سامانه: از ساعت ۱۰:۰۰ روز سه‌شنبه مورخ ۱۲/۱۲/۹۹ تا ساعت ۱۷:۰۰ روز شنبه مورخ ۱۶/۱۲/۹۹

۲- مهلت زمانی ارایه پیشنهادها: تا ساعت ۱۷:۰۰ روز سه‌شنبه مورخ ۲۶/۱۲/۹۹

۳- زمان گشایش پیشنهادها: ساعت ۰۹:۰۰ روز چهارشنبه مورخ ۲۷/۱۲/۹۹ در محل سالن جلسات سازمان به نشانی: کرج، خیابان شهید بهشتی، میدان شهید آجرلو، سازمان جهادکشاورزی استان البرز.

د- سایر شرایط:

۱- مناقصه‌گران موظفند علاوه بر بارگذاری تصویر تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار در سامانه، حداقل ۲ ساعت قبل از زمان گشایش پیشنهادها، اصل تضمین را در پاکت «الف» گذاشته و به اداره امور قراردادها و پیمان‌های سازمان جهادکشاورزی استان البرزتحویل نمایند.

۲- مدت اعتبار پیشنهادها: ۶۰ روز پس از تاریخ گشایش پیشنهادها می باشد.

۳- زمان انعقاد قرارداد: حداکثر ۷ روز پس از اعلام برنده مناقصه می باشد.

۴- سایر اطلاعات و جزئیات در اسناد مناقصه، در سامانه بارگذاری خواهد شد.

شماره فراخوان(مناقصه):۲۰۹۹۰۰۳۶۶۸۰۰۰۰۰۶