۳۲۰۱ مناقصه – شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران – عملیات اجرایی مکانیکال، الکتریکال و ابنیه چاه فلمن و ایستگاه‌های پمپاژ

آگهی فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله­ای با ارزیابی فشرده(نوبت دوم) شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران به نمایندگی از آب و فاضلاب استان تهران به استناد آیین نامه­های اجرایی قانون برگزاری مناقصات در نظر دارد، از طریق مناقصه عمومی یک مرحله­ای با ارزیابی کیفی فشرده به شماره مناقصه (۲۰۹۹۰۷۰۰۰۲۰۰۰۱۲۸) در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت […]

آگهی فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله­ای با ارزیابی فشرده(نوبت دوم)

شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران به نمایندگی از آب و فاضلاب استان تهران به استناد آیین نامه­های اجرایی قانون برگزاری مناقصات در نظر دارد، از طریق مناقصه عمومی یک مرحله­ای با ارزیابی کیفی فشرده به شماره مناقصه (۲۰۹۹۰۷۰۰۰۲۰۰۰۱۲۸) در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد)را با اطلاعات مشروحه  ذیل به پیمانکاران واجد شرایط واگذارنماید.

موضوع مناقصه: عملیات اجرایی مکانیکال، الکتریکال و ابنیه چاه فلمن و ایستگاه‌های پمپاژ و مخازن بین‌راهی امین آباد به شرح اسناد پیوست.

مبلغ برآورد اولیه: ۲۲٫۰۲۱٫۳۳۰٫۵۹۰ ریال

مبلغ سپرده شرکت در مناقصه: ۱٫۱۰۱٫۰۶۶٫۵۲۹ریال در وجه شرکت آب و فاضلاب استان تهران

محل اجراء: محدوده شرکت آب و فاضلاب استان تهران

مدت اجرای کار:۹ماه

پیمانکاران واجد شرایط: مناقصه‌گران دارای حداقل رتبه ۵ آب(به شرطی که دارای ظرفیت آماده به کار برای پروژه حاضر باشند) و دارای HSE در صورت کسب امتیاز کیفی می‌توانند شرکت نمایند.

تاریخ، مهلت، محل و مبلغ دریافت اسناد: از آگهی نوبت اول مورخ ۱۲/۱۲/۹۹ تا مورخ ۱۸/۱۲/۹۹ نسبت به دریافت اسناد از طریق سامانه تدارکات الکترونیکي دولت به نشانی (www.setadiran.ir)اقدام نمایند. مناقصه گران می‌توانند یک سری کامل از اسناد را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت دریافت نمایند.

تاریخ، مهلت و محل تحویل اسناد: پیشنهادها باید حداکثر تا ساعت ۱۴:۳۰ مورخ ۱۵/۰۱/۱۴۰۰ در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس www.setadiran.ir  بارگذاری گردند و حداکثر تا ساعت ۱۴:۳۰مورخ همان روز فیزیک پاکت (الف) را به نشانی: تهران، رودهن، بلوار امام، خیابان پاسداران، پلاک ۶۱، طبقه همکف، دبیرخانه، تلفن: ۷۶۵۰۳۱۱۷ تحویل گردد.

محل تأمین اعتبار: از محل اعتبارات عمرانی به صورت نقدی و اسناد خزانه و سایر منابع تأمین مالی دولتی تأمین می‌گردد.

زمان ومحل گشایش پاکات: پاکات درساعت۱۰:۳۰مورخ ۱۶/۰۱/۱۴۰۰در کمیسیون مناقصات واقع در خیابان فاطمی، شرکت آب و فاضلاب استان تهران، ساختمان شیشه‌ای، طبقه همکف، ذیحسابی باز و نتیجه مناقصه اعلام می‌گردد.