۳۲۱۴ مناقصه-بانک سپه- راهبری و تعمیر و نگهداری تأسیسات مکانیکی و برقی ساختمان نگین

فراخوان تجدید ارزیابی کیفی به شماره ۲۰۰۰۰۰۱۰۳۶۰۰۰۰۰۱ (نوبت اول) بانک سپه در نظر دارد راهبری و تعمیر و نگهداری تأسیسات مکانیکی و برقی ساختمان نگین خود را پس از انجام فرآیند ارزیابی کیفی و برگزاری مناقصه عمومی دو مرحله‌ای از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) و با شماره ۲۰۰۰۰۰۱۰۳۶۰۰۰۰۰۱ به صورت الکترونیکی به شرکت واجد […]

فراخوان تجدید ارزیابی کیفی به شماره ۲۰۰۰۰۰۱۰۳۶۰۰۰۰۰۱

(نوبت اول)

بانک سپه در نظر دارد راهبری و تعمیر و نگهداری تأسیسات مکانیکی و برقی ساختمان نگین خود را پس از انجام فرآیند ارزیابی کیفی و برگزاری مناقصه عمومی دو مرحله‌ای از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) و با شماره ۲۰۰۰۰۰۱۰۳۶۰۰۰۰۰۱ به صورت الکترونیکی به شرکت واجد شرایط واگذار نماید. لازم به ذکر است کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد تا ارایه پیشنهاد مناقصه‌گران و گشایش پاکت‌ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) به آدرس(www.setadiran.ir) انجام خواهد شد و لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم عضویت قبلی مراحل ثبت‌نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند.

۱-موضوع قرارداد: راهبری و تعمیر و نگهداری تأسیسات مکانیکی و برقی ساختمان نگین بانک سپه به صورت حجمی

۲-مدت قرارداد: دوسال شمسی

۳-الزامات: شرکت کنندگان می‌بایست دارای حداقل رتبه چهار در رشته تأسیسات و تجهیزات از سازمان مدیریت و دارای گواهی صلاحیت پیمانکاری از وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی و صلاحیت ایمنی از وزارت کار و امور اجتماعی باشند.

۴-برآورد اولیه کارفرما: ۱۲۵٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال می‌باشد.

۵-مبلغ ضمانتنامه شرکت در مناقصه: ۵٫۲۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال می‌باشد.

*توجه: لازم به ذکر است آگهی نوبت دوم فراخوان تجدید ارزیابی کیفی مناقصه حاضر در روز دوشنبه مورخ ۲۳/۰۱/۱۴۰۰ در روزنامه جام‌جم منتشر می‌گردد.

*در صورت ایجاد تغییر در اسناد موصوف مراتب در آگهی نوبت دوم یا در وب سایت بانک سپه به نشانی الکترونیکی www.banksepah.ir که تا پایان مهلت ارایه پیشنهادات ملاک عمل می‌باشد اعلام خواهد شد.

-تاریخ انتشار فراخوان در سامانه: ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز شنبه مورخ ۲۱/۰۱/۱۴۰۰

-آخرین مهلت دریافت اسناد استعلام ارزیابی کیفی از سامانه: ساعت ۱۸:۰۰ روز شنبه مورخ ۲۸/۰۱/۱۴۰۰

-آخرین مهلت ارسال پاسخ استعلام ارزیابی کیفی: ساعت ۱۸:۰۰ روز شنبه مورخ ۱۱/۰۲/۱۴۰۰

اطلاعات تماس دستگاه مناقصه‌گزار جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص اسناد مناقصه:

آدرس: تهران، میدان آرژانتین، خیابان الوند، نبش کوچه سی و سوم، پلاک ۵۴، طبقه پنجم، اداره کل مهندسی ساختمان، تلفن: ۳۵۹۱۱۴۴۷ و ۳۵۹۱۱۴۵۸

اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه: مرکز تماس: ۴۱۹۳۴-۰۲۱

دفتر ثبت‌نام: ۸۸۹۶۹۷۳۷ و ۸۵۱۹۳۷۶۸