۳۲۲۳ مناقصه – شهردار تلخاب – خریدقیر۲۲-PG64

بسمه تعالی مناقصه عمومی شهرداری تلخاب درنظر دارد نسبت به خریدقیر۲۲-PG64ازطریق مناقصه عمومی  با بهره گیری ازسامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد)اقدام نماید. لذا متقاضیان می توانندبامراجعه به سایت(www.setadiran.ir)درمناقصه شرکت وهمچنین ازتاریخ۳۱/۰۱/۱۴۰۰لغایت ۲۵/۰۲/۱۴۰۰به سایت مذکورمراجعه وقیمت پیشنهادی خودرادرسامانه فوق ثبت نمایند.  شرایط مناقصه: -کلیه فرآیند مناقصه در بستر سامانه تدارکات الكترونيكي دولت (ستاد) برگزار می گردد. -خرید […]

بسمه تعالی

مناقصه عمومی

شهرداری تلخاب درنظر دارد نسبت به خریدقیر۲۲-PG64ازطریق مناقصه عمومی  با بهره گیری ازسامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد)اقدام نماید.

لذا متقاضیان می توانندبامراجعه به سایت(www.setadiran.ir)درمناقصه شرکت وهمچنین ازتاریخ۳۱/۰۱/۱۴۰۰لغایت ۲۵/۰۲/۱۴۰۰به سایت مذکورمراجعه وقیمت پیشنهادی خودرادرسامانه فوق ثبت نمایند. 

شرایط مناقصه:

-کلیه فرآیند مناقصه در بستر سامانه تدارکات الكترونيكي دولت (ستاد) برگزار می گردد.

-خرید قیر ۲۲-PG64 طبق استانداردها و مشخصات فنی  و مدت زمان تحویل قیر یک ماه می‌باشد و تخلیه قیر در محل مورد نظر شهرداری تلخاب  به عهده فروشنده می‌باشد.

-حمل و تخلیه قیر بایستی بر اساس استانداردهای لازم و اصول فنی صورت گیرد

– اعتبارپروژه۵٫۰۱۲٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال  می‌باشد  که پرداخت  مبلغ۴٫۴۴۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال آن به صورت  اسناد خزانه با نماد معملاتی  اخزا ۹۱۱به سررسید۰۶/۰۹/۱۴۰۲ومبلغ ۵۷۲٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال  دیگرآن به صورت اسنادخزانه معملاتی  اخزا ۹۱۴به سررسید ۲۵/۱۰/۱۴۰۲ می‌باشد (جمعاً به مبلغ ۵٫۰۱۲٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال می‌باشد.)

-ارایه ضمانتنامه معتبربانکی ویا واریز وجه نقد به  میزان ۲۵۰٫۶۰۰٫۰۰۰ ریال  به حساب شماره۹۳۶۸۲۵۵۱۰بانک کشاورزی به نام شهرداری تلخاب به عنوان سپرده شرکت در مناقصه الزامی است وشرکت کنندگان می‌بایست این  اسناد را  (ضمانتنامه)در سامانه فوق بارگذاری نمایند و اصل ضمانتنامه را یک روز قبل از تاریخ گشایش پاكات به شهرداری تحویل نمایند. بدیهی است در صورت برنده شدن پیمانکار در مناقصه و عدم عقد قرارداد به هر دلیل، سپرده به نفع شهرداری ضبط می‌گردد.

-متقاضیان باید قیمت پیشنهادی خود را براساس قیمت خرید نقدی اعلام نمایند و این شهرداری براساس ضوابط خرید به صورت اسناد خزانه، سالانه ۱۵% جهت حفظ قدرت خرید پرداخت خواهد کرد.

-مناقصه‌گر باید کلیه مدارک پیوست شامل برگ پیشنهاد قیمت، برگ شرایط و نحوه شرکت در مناقصه را که پیشتر از طریق سامانه ستاد دانلود کرده به دقت مطالعه و با آگاهی کامل از شرایط درخواست‌های شهرداری تلخاب که در آن‌ها قید شده را تا پیش از پایان یافتن مهلت مناقصه در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ثبت نمایند و اصل  فیش تضمین بانکی را در پاکت در بسته قرارداده و به دبیرخانه شهرداری تلخاب  تحویل نمایند. بدیهی است پس از اعلام قیمت در صورت برنده شدن هیچ اعتراضی وارد نمی‌باشد.

-شرکت کنندگان می‌بایست کليه شرایط و ضوابط مربوط به شرکت در مناقصات دولتی و شهرداری‌ها را دارا بوده و قوانین و دستورالعمل مربوطه را رعایت نمایند.

-مدت قبول پیشنهادها از تاریخ۳۱/۰۱/۱۴۰۰ تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ۲۵/۰۲/۱۴۰۰می باشد.

-آخرین مهلت شرکت در مناقصه: تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ۲۵/۰۲/۱۴۰۰ می باشد.

**تاریخ گشایش پیشنهادات واصله رأس ساعت۱۴:۳۰روزیکشنبه مورخ ۲۶/۰۲/۱۴۰۰در حضور کمیسیون معاملات  شهرداری تلخاب می باشدو ضمنا ً شرکت کنندگان یا نمایندگان قانونی آن‌ها می‌توانند در صورت تمایل در جلسه گشایش پاكات حضور داشته باشند.

** متقاضیان می‌توانند جهت كسب اطلاعات بیشتر به واحد امور مالی شهرداری مراجعه و یا با شماره تلفن‌های  ۰۹۱۸۳۴۸۴۲۸۹و ۰۹۱۸۸۶۱۷۰۲۲ تماس حاصل نمایند.

-کمیسیون معاملات شهرداری در رد یا قبول هر یک از پیشنهادات مختار است.

– به پیشنهادات مخدوش،مشروط ، ناقص و فاقد تضمین ترتیب اثر داده نخواهد شد.

-هرگاه برندگان اول ودوم وسوم مناقصه حاضربه انعقادقرارداد نشوند سپرده آنان به ترتیب به نفع شهرداری ضبط خواهد شد.

 

محمد مهدیان شهردار تلخاب