عرضه خوراک دام و طیور در بازار فرعی بورس کالا

برای نخستین بار رخ داد عرضه خوراک دام و طیور در بازار فرعی بورس کالا دیروز و همزمان با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی، در راستای ارتقای بهره‌وری بازرگانی بخش دامپروری برای نخستین بار ۵۹۰ تن خوراک دام و خوراک طیور در بازار فرعی بورس کالای ایران عرضه شد. به گزارش مناقصه‌مزایده از روابط‌عمومی و […]

برای نخستین بار رخ داد

عرضه خوراک دام و طیور در بازار فرعی بورس کالا

دیروز و همزمان با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی، در راستای ارتقای بهره‌وری بازرگانی بخش دامپروری برای نخستین بار ۵۹۰ تن خوراک دام و خوراک طیور در بازار فرعی بورس کالای ایران عرضه شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل بورس کالای ایران، این بازار همچنین عرضه ۱۳۲ هزار قطعه جوجه یک روزه، ۳۰۰ تن سولفات آمونیوم و ۲۰۰ تن فروکروم پر کربن را تجربه کرد.

تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران میزبان عرضه ۴۵ هزار و ۴۲۴ تن مواد پلیمری مجتمع‌های پتروشیمی اروند، امیرکبیر، ایلام، آبادان، بندرامام، تبریز، تخت‌جمشید، تندگویان، خوزستان، رجال، شازند، غدیر، لاله، مهر، تخت جمشید پارس و پلی‌پروپیلن جم بود.

 این گزارش حاکی است، مواد پلیمری شامل پلی وینیل کلراید، پلی کربنات، پلی پروپیلن، پلی بوتادین رابر، پلی استایرن، پلی اتیلن، اکریلونیتریل، استایرن بوتادین رابر و اپوکسی رزین بود.

براساس این گزارش ۶۸ هزار و ۶۰۰ تن انواع قیر، وکیوم باتوم، لوب‌کات و گوگرد نیز در تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی عرضه شد.

تالار صادراتی بورس کالای ایران نیز در این روز شاهد عرضه ۲۴ هزار و ۵۰۰ تن انواع قیر و گوگرد بود.

تالار محصولات صنعتی و معدنی نیز شاهد عرضه ۲۰۰ تن کک متالورژی، یک‌هزار تن شمش هزار پوندی و ۵۰۰ تن بیلت آلومینیم و ۵ کیلوگرم شمش طلا بود.

تالار محصولات کشاورزی نیز در این روز عرضه ۲۸ هزار و ۷۰۰ تن گندم خوراکی، گندم دوروم، شکر سفید، شکر خام و روغن خام سویا را تجربه کرد.

 

علاوه بر این، ۶ هزار و ۷۷۲ تن ذرت دانه‌ای و نزدیک به ۳ تن جو دامی در قالب طرح قیمت تضمینی و به صورت فیزیکی و ۲۲ هزار و ۴۹۱ تن ذرت دانه‌ای در قالب طرح قیمت تضمینی و به صورت گواهی سپرده کالایی عرضه شد.